Whizz

Comments

  • Hello GuyTheGuy. The facebook post for data sharing isn't managed by us sadly. It was founded by members so for any questions or inquiries about their activity you will need to talk to them. As for the french part, I'll let it slide for now however I'd like to ask that in the future you post in one language or if you want…
  • Hello everyone! At the moment, our top priority is releasing VoLTE to everyone who has joined our network so news about eSIMs will be considered at a later date, at least after we are done with VoLTE. As usual, we'll keep everyone informed through our Social Media platforms and the Forum if there's any news about it. I'll…
  • Bonjour Sharkiedoo, Vous pouvez avoir un compte pour chaque forfait à la même adresse. Vous pouvez également utiliser la même carte de crédit si vous le souhaitez. La carte de crédit est liée à chaque plan sur le compte et le paiement est automatiquement effectué chaque mois à partir de la carte de crédit. Le paiement…
  • Bonjour Fastdog, Comme vous avez mentionné, un billet a été transmis au département technique pour plus d'investigations. Unsuivi sera fait avec vous par courriel pour vous tenir informé del’évolution du billet. Merci à vous pour votre collaboration. Bonne journée. -Ioana 
  • Bonjour Poupou, Merci pour votre intérêt envers nos services. Vous nous avez contactés en privé à propos de cette situation et il semble que le paiement soit correct, en dollars canadiens. Cela vous semble-t-il toujours différent? Je vous invite à nous contacter en privé à propos de cette situation et à nous envoyer une…
    in Facture Comment by Whizz March 31
  • And by the time I answered, I realized that Apple pushed 16.4 to production so I updated my phone and yes the error is gone :)
    in VoLTE SIM card Comment by Whizz March 30
  • That's a great news :) Our team is dedicated to make sure everyone will be migrated soon. It is a complex process and we want to make sure we do it right. And it's our number 1 priority Fizzlers !!
  • Bonjour christian B. 72804 Je viens de vérifier et je vois que vous avez été affecté par une indisponibilité technique temporaire du service d'internet présente dans votre région. Nos techniciens ont déjà résolu l'incident dans le plus bref délai. Je constate qu'un réseau invité est activé pour votre ligne, c'est la raison…
  • Hello Francois ! We have been informed that this error with the VoLTE toggle should be removed with iOS 16.4 next release for all certified iPhone models. But the VoLTE feature is correctly supported as long as your carrier bundle is Fizz 53.0 Have a great day !
    in VoLTE SIM card Comment by Whizz March 30
  • Hello MarcCiminelli, Thank you for being part of the Fizz community! Following the verifications in your account it appears that currently all of your data was used. You can also verify the daily usage from your Fizz account by going at: My plans -> Usage -> Daily usage. For more information you can also verify this…
  • Hello Joffré C., Thank you for your post, As I can see you would like a SIM card swap. This is the Community Hub and the users here cannot help you with this. You will have to contact us in private via chat in order to help with the SIM change. Here is how to contact us: Go to this…
  • Hello! It seems that Jessy has provided the steps on enabling the Guest Network from the browser. Even so I'll leave this post open for a while so that if Fr414 has any other questions in regards to how to use the browser page, he can ask them here instead of creating another post. Cheers! -Paul 🖖
  • Hello there! Vasiok, Andrei_ref_R7VK1, I made a ticket for each one of you and sent it to the technical team to investigate. Derr, I noticed that someone else has made a ticket for you. We will look into this situation and see what can be done, based on the results from the technical team. In the meantime, I will leave…
  • Bonjour StéphanieS, Noussommes désolés de la situation rencontrée. Je voudrais vous informer que le billet est assigné à notre équipe technique pour leur expertise. Ils vérifieront tout pour vous et dès que nous aurons leur réponse, vous en serez informé par courriel. Vous pourrez également consulter le ticket à partir de…
  • Hello marbar, I am sorry for the situation you encounter, I have verified your conversations with our customer service representatives and the ticket that has been opened and an important piece of information that is not clear there, is what address you have registered on your payment method that you are trying to use to…
  • Bonjour Martin V. #11036, Merci pour votre intérêt envers nos services. Le cadeau que vous avez, avec un mois gratuit s'applique au forfait actuel, c'est à dire que si vous faites le changement de forfait il n'y a pas de souci, si le nouveau forfait est alors en cours quand vous devriez recevoir le cadeau, il s'applique au…
    in Mobile Comment by Whizz March 27
  • Hello Gabriela R.! I took a look into your account and noticed that you will need to wait until VoLTE is released so that you can make calls. However, given the current situation, I won't say no to following Jessy's steps. Another venue to look into is the one this thread mentions as it garnered positive feedback from…
  • Hello marbar, Thank you for your activity and dedication in our forum. The reason for this situation is the fact that before you select a phone and click to proceed the order, the system is using previous logs. Once the phone is selected, it verifies in real time the stock and finds out that some of the phones are actually…
  • Hello FizzyFizz JQMPM, Thank you for being part of the Fizz community. As for the situation, you have our apologies. Following the verifications I see that my colleagues created a ticket and we are currently waiting for our technical team to fix everything. We will contact you via email with good news in the shortest…
  • Hello Freune, Thank you for being part of the Fizz community! As the Helix TV is a service provided by Videotron, we aren't able to assist you with this situation, my advise is to contact Videotron, they will know for sure if some providers are or not compatible with Helix TV. From our end, there isn't any restriction so…
  • Bonjour bd78 Je suis désolée de voir que vous avez rencontré cette situation. Je vous assure que notre service technique travaille 24/7 et que votre situation sera réglée dans les plus brefs délais. Cependant certaines corrections peuvent prendre plus de temps que d'autres. Ils vont tout vérifier pour vous et une fois que…
  • Bonjour Kbou Je suis désolée de voir que vous avez rencontré cette situation. Je vous assure que nous sommes ici pour faire le maximum possible afin de pouvoir vous aider et résoudre l'enjeu. Je vois que vous avez pris contact avec le service clientèle en privé et notre agent a remonté la situation. Une fois le dossier…
    in Activation Comment by Whizz March 26
  • Bonjour Rachetrox Je vous remercie de votre commentaire. Effectivement ce message est présent pour montrer l'indisponibilité du téléphone sur le site, toutefois si cela vous crée des mécontentements je vous suggère de remonter votre commentaire en utilisant le bouton vert "Votre avis?" qui se trouve à droite de la page de…
    in iPhone 14 Comment by Whizz March 26
  • Hello there @jonathan D. #21827 . We provide duplicates later down the progression of your level so that you and our other members will be able to match more efficiently. An example I would provide is this: You have a $4 rebate on your account that is composed of two 1$ rebates and one $2 rebates. As you progress you will…
  • Hello J272_P2157_ I can see that Jessy_ref_i88b6 provided you with the necessary details to verify if your phone connection is good. I have also verified your account and I can see that your plan is in good standing. For more verifications on our end, you can contact us anytime here: https://fizz.ca/en/contact-us as we're…
  • Hello FizzyFizz JQMPM, Thank you for being part of the Fizz community! In case the manipulations provided by our agents didn't fixed the issue (restarting network parameters, switching manually to other Fizz/ Fizz Ext networks) please contact us back in private to make further verifications. I am counting on your…
  • Bonjour @Kbou , Je suis ravie de pouvoir vous aider. Si le forfait de l'ancien fournisseur est désactivé, le transfert ne sera pas effectué car il n'y a qu'un seul un numéro actif peut être transféré à un nouveau fournisseur. Dans ce cas, je vous invite à contacter votre fournisseur actuel et si vous avez besoin d'aide,…
  • Bonjour Darry, Je suis désolée pour cette situation et nous essaierons de la résoudre ensemble. Je vous suggère donc de redémarrer le téléphone, de remettre la carte SIM dans le téléphone et de tester le mode avion en activant la fonction mode avion pendant 2 minutes, puis en la désactivant et en testant les appels. Je…
  • Bonjour z241988 Je vous remercie de faire part de notre communauté. Je vous assure que celle-ci n'est pas l'expérience que nous souhaitons pour nos clients et que nous sommes toujours ici pour vous aider. Je viens de vérifier votre compte et je constate que vous avez déjà eu une discussion privée à ce sujet et mes…
  • Bonjour à tous, Il y a près de deux mois, la Turquie et la Syrie ont été secouées par un tremblement de terre. Comme plusieurs fournisseurs de télécoms, Fizz a offert à ses membres les appels gratuits afin de leur permettre de prendre des nouvelles de leurs proches et amis touchés par ce triste évènement. Cette gratuité a…