Whizz

About

Username
Whizz
Joined
Visits
5,625
Last Active
Roles
Administrator
Points
43,387
Posts
15,613

Comments

  • Hello there Fares O.! Thank you for highlighting this to us! I looked into your account and it is as you said. No points were given on the day you bought the phone so I went ahead and made a ticket for you. This will be sent and received by the technical team so that they can see what has happened and find a way to fix…
  • Hello @Referral_code_UKS6U So sorry to hear that the link you received is not working. Please use this link instead and let us know if you can do the order : https://zone.fizz.ca/dce/customer-ui-prod/simcard/free-order?step=quantity Have a nice day. -Ionut
  • Bonjour @jayseamtl Je viens de vérifier votre compte et tout semble correct. Je vous invite à nous envoyer un message sur Messenger ou bien par clavardage afin que mes collègues du support technique puissent effectuer plus des vérifications. Vous allez trouver les moyens de communication dans la page…
  • Bonjour @sygoyette Je vous invite à nous envoyer un message sur Messenger ou bien par clavardage afin que mes collègues du support technique puissent effectuer plus des vérifications. Vous allez trouver les moyens de communication dans la page suivante si vous cliquez sur le point d'interrogation à droite de la page:…
  • Hello all, The 15 GB perk will be deposited by December 2. Once you have your perk, you have 30 days to activate it on your plan. Not sure how? Here’s the FAQ you need: https://fizz.ca/en/faq/what-do-i-receive-my-rewards-program#3 Enjoy your perk to the fullest 😊 
  • Bonjour @abdmah Je viens de vérifier votre compte et j'ai constaté qu'il y a un enjeu technique avec le changement de votre forfait. Je vous confirme que votre dossier est entre les mains de notre équipe spécialisée et qu’elle y travaille toujours. Nous n’avons malheureusement pas de nouvelles fraîches à vous fournir…
  • Bonjour à tous, Le cadeau de 15 Go sera déposé d'ici le 2 décembre. Une fois votre cadeau reçu, vous avez 30 jours pour l’activer sur votre forfait. Comment? Voici la FAQ qu’il vous faut: https://fizz.ca/fr/faq/quest-ce-que-je-recois-avec-le-programme-mes-recompenses#3 Profitez-en bien 😊
  • Hello all, The 15 GB perk will be deposited by December 2. Once you have your perk, you have 30 days to activate it on your plan. Not sure how? Here’s the FAQ you need: https://fizz.ca/en/faq/what-do-i-receive-my-rewards-program#3 Enjoy your perk to the fullest 😊
  • Bonjour @Moussa T. #37675, Merci de nous avons contactés et pour ces informations. Si vous avez perdu votre carte Sim, je vous suggère de verrouiller la carte Sim perdue. Pour plusieurs informations, je vous invite à consulter la fiche suivante: https://fizz.ca/fr/faq/perte-vol-mobile. Pour cela, vous devez effectuer un…
  • Hello fedi2700, Thank you for the post. Following the verifications I see that you contacted us in private and the transfer was completed. We remain online 24/7 so you can contact us anytime in private, following the steps from this link: https://fizz.ca/en/support Thank you for your kind understanding and I wish you a…
  • Bonjour @Millaire , Je vous remercie de faire part de notre communauté. Tout d'abord nous tenons à vous remercier de l'intérêt que vous portez à notre service. Je viens de vérifier votre compte et je constate que la situation a été réglée et votre forfait a été réactivé. Je vous invite à nous contacter en privé si vous…
  • Hello @blix, Thank you for being part of the Fizz community! Following the verifications I see that you already contacted us in private and one of my colleagues created a ticket so the technical team can verify the situation on their end. Once we will have a reply, we will inform you via email. I am counting on your…
  • Bonjour @viradeth , Je vous remercie de faire part de notre communauté. Tout d'abord nous tenons à vous remercier de l'intérêt que vous portez à notre service. Je viens de vérifier votre compte et je constate que le colis avec votre nouveau appareil a été bien livré le 26 novembre. Je vous invite à nous contacter en privé…
  • Bonjour @[email protected] , Je vous remercie de faire part de notre communauté. Tout d'abord nous tenons à vous remercier de l'intérêt que vous portez à notre service. Je viens de vérifier votre compte et je constate que vous avez bien réussi à faire le paiement et la situation a été réglée. Je vous invite à nous contacter…
  • Hello @Mazz , I hope this message finds you well. I just verified your account and I noticed that you already contacted our customer service representatives, and alongside the technical team, they managed to resolve this situation. If any other issues come up, please feel free to reach back to us in private, and we will…
    in Billing! Comment by Whizz December 1
  • Bonjour @KarineC2022 Je vous remercie de faire part de notre communauté. Tout d'abord nous tenons à vous remercier de l'intérêt que vous portez à notre service. Comme @Jessy_ref_i88b6 vous a indiqué Fizz est toujours en train de s'adapter. Notre politique de prix est elle unique en son genre: nos prix sont justes pour…
  • Hello charlieros, Thank you for being part of the Fizz community! I verified your account under the email address from your forum account, however I couldn't find an internet order in it. In case you still need the confirmation that the order is properly set, please contact us in private and we will verify everything. You…
  • Hello kingTheod, Thank you for posting. The deadline for the plans to be active was November 30. Considering you plan is active, the perk will be deposit in your account in the next following days. I am counting on your understanding and I wish you a great day, -Georgian
  • Hello Modern_User_2, I hope this message finds you well. We are glad to hear that you consider purchasing a Fizz phone. At Fizz the phones that come with a rebate are conditioned by having a plan active with us for 24/36 months, depending on the phone you would like to purchase. If you already have an active plan and this…
  • Hello Glory, Thank you for being part of the Fizz community. Whenever the plans will have a change in the site, you can adjust the price from your account by going at: My plans -> Manage plan -> Plan change -> Update my price. You can find more information in this FAQ: https://fizz.ca/en/faq/unique-philosophy-fizz Please…
  • Bonjour Matftw , Je vous remercie de faire part de notre communauté. Tout d'abord nous tenons à vous remercier de l'intérêt que vous portez à notre service. Afin de pouvoir vous guider à ce sujet, je vous invite à nous contacter en privé pour pouvoir prendre les mesures nécessaires. Il sera nécessaire de vous donner…
    in Paiement Comment by Whizz December 1
  • Bonjour sis Je vous remercie de faire part de notre communauté. Tout d'abord nous tenons à vous remercier de l'intérêt que vous portez à notre service. Je viens de vérifier votre compte et je constate que vous avez déjà eu une discussion privée à ce sujet. Je vous assure que la situation a été prise en charge par notre…
  • Hello RA89, First of all thank you for being part of the Fizz community! You have my apologies for the situation encountered. Following the verifications I see that some of the signals aren't in the normal parameters, they are related to the coaxial cable. Please restart your modem by unplugging it from the electrical…
  • Hello Lethibicjvan, I hope this message finds you well. I'm sorry to hear that you cannot use your SIM card at the moment. I verified your account and I did not notice anything wrong with it, therefore, I would kindly ask you to reach out to our customer service representatives and they will gladly help you further. Here…
    in Hi Comment by Whizz December 1
  • Hello Trumpcore, Thank you for being part of the Fizz community! Following the verifications I see that you contacted us in the live chat and an agent escaladed the situation for further verifications to see if the issue is only at you or it is an issue in the area. In case it is only affection you, we will inform you via…
  • Hello ThaisL, Thank you for being part of the Fizz community. Following the verifications I see that you contacted us in private. Considering that you need a change SIM, please contact us in the live chat whenever you can and we will assist you with this. You can open the chat following the steps from this…
  • Bonjour Ren49 Je vous remercie de faire part de notre communauté. Tout d'abord nous tenons à vous remercier de l'intérêt que vous portez à notre service. Je viens de vérifier votre compte et je constate que vous avez réussi à suivre le processus de réactivation. Je constate que votre ligne a été bien réactivée. Je vous…
  • Hello whitneyc, Thank you for being part of the Fizz community! As for the question, first you have to have physically have a new SIM, you can either order it from your Fizz account by going at: Mobile -> Activate my SIM -> I don't have one, or as some of the members informed you, you can purchase it directly from a Couche…
  • Hello Liamb, I hope this message finds you well. I'm sorry to hear that you experienced some issues activating your new SIM card and we are here for you. I would kindly suggest you reach out to our customer service representatives on the live chat, and they will gladly help you out. Here is a link you can use to contact…
    in Help? Comment by Whizz December 1
  • Hello Paulesco, Thank you for being part of the Fizz community! As for the situation, you have our apologies. Rest assured that we are trying our best to provide good services and delivery of SIM and phones in time. I escaladed the situation in order to improve it in the future. We remain online 24/7 so please feel free to…