Whizz admin

Réponses

  • Bonjour @Achilles Seuls les modèles de téléviseurs LG prenant en charge WebOS 5.0 et supérieur sont compatibles avec l'application Fizz TV. Nous vous suggérons donc de vérifier si votre téléviseur peut être mis à jour vers la version WebOS 5.0. Gardez également à l’esprit que si vous utilisez l’application Fizz TV avec un…
  • Bonjour @Ziggy11 Il est possible que votre téléphone soit resté connecté à une antenne qui n'est pas forcément la mieux située selon votre situation, ou que le signal soit atténué à certains endroits par des obstacles naturels et artificiels. Nous n'avons aucun contrôle sur la qualité des réseaux de nos partenaires (AT&T;…
  • Hello @wzh , We are sorry to hear about the situation encountered with your payment when trying to activate a mobile plan at Fizz. After making the necessary verifications into our tools, we noticed that indeed the payment method received a declined error. In order to receive assistance regarding the subject, please…
  • Bonjour @Daniel C. 4764 Il nous fera plaisir de regarder cela avec vous. En effet,le bouquet TVA Sports HD auquel vous êtes abonné inclut TVA Sports et TVA Sports 2. Avez-vous essayé de redémarrer le modem ainsi que l'appareil que vous utilisez avec l'application Fizz TV, pour vérifier si le souci persiste ? Si vous avez…
  • Hello KrystalZ, We are sorry to hear about the situation encountered with your payment. After making the necessary verifications into our tools we noticed that you provided the requested documents in the Live Chat conversation and that the escalation to the competent department was made. Rest assured, this is only a…
  • Hello Nathel Could you please clear the cookies and cache of your browser then try in an incognito window? If possible, also try on a different device / browser. Here are more details regarding Add ons https://fizz.ca/en/faq/what-is-an-add-on-and-how-do-i-buy-one If the issue still persists, please contact us…
  • Bonjour Rbourbon Navrée pour cette situation. Je viens de vérifier et aucun forfait n'a été lié à la commande de téléphone que vous avez fait et c'est la raison pour laquelle le rabais n'apparait pas sur le forfait. Soyez rassuré nous avons pris les mesures nécessaires et le rabais sera visible sous peu dans le compte et…
    dans Forfait Commentaire de Whizz 23 janv.
  • Bonjour @Alipallar_07 , Je suis heureuse que vous fassiez partie de la communauté Fizz. Ravie d'être ici pour vous fournir les informations nécessaires. Après avoir vérifié votre compte Fizz, je vois que vous nous avez contactés en privé à propos de cette situation et que mes collègues vous ont aidé à faire des…
  • Bonjour @Gregoire M. #9534, Je suis heureuse que vous fassiez partie de la communauté Fizz. Ravie d'être ici pour vous fournir les informations nécessaires. Je vous informe que la section « Détails » sous la section ajout de voyage n'est pas un bouton, c'est la section de définition de la section voisine, à savoir la zone…
  • Bonjour @fleuresauvage54 , Je suis heureuse que vous fassiez partie de la communauté Fizz. Ravie d'être ici pour vous fournir les informations nécessaires. Je vous informe que j'ai vérifié votre compte Fizz et que le changement de forfait que vous avez effectué en novembre est effectif et que votre forfait mobile de base…
  • Hello cocococo, I am really sorry to hear about the situation about your phone and that you did not receive the expected answer. In order to better assist you with the regard please reach out to https://fizz.ca/en/support and select the live chat option, and agent will be there ready to assist you with the sim change. They…
  • Hello Frequent_flyer, I'm sorry to hear you're having trouble with your plan changes. I have verified your account and I noticed that you have a new plan change made to be effective with your last 2 plan changes being rejected. I have opened you a ticket for out technical team to investigate the situation and make sure…
  • Hello @SoDisappointed , Sorry to hear about the issue. It appears that a number of plan change requests didn`t work and they had to be cancelled by our system ( the orders were not progressing forward specifically ). We are sorry for the experience which you had, as we really try our best to offer the best possible…
  • Hello noenoah In this case, please proceed with a factory reset of the modem which will allow you to complete its configuration again and choose a new password. This can be done by locating the reset button, which is situated on the back side of the modem just above the Ethernet ports. Using a small, sharp object, such as…
  • Hello Juven , We are sorry to hear about the situation encountered with your eSIM activation. After making the necessary verifications into our tools, we noticed that you were able to reach the customer service agents and they assisted you with this process. The transfer was cancelled and you received the full refund for…
  • Hello thein, We are sorry to hear about the situation encountered with your refund for the phone order. After making the necessary verifications into our tools, we noticed that there is a ticket created for this matter and that, the customer service agents recently updated the technical team asking them for the resolution.…
  • Hello mehdi G. #11111 I kindly have to inform you that I have verified your network connection in my tools and, looking over the mainline reference diagnostics, I noticed there are some maintenance works carried out in your area. At this moment, I can only assure you that our technicians are working around the clock to…
    dans Internet not connected Commentaire de Whizz 20 janv.
  • Bonjour @leh21, Je suis heureuse que vous fassiez partie de la communauté Fizz. Ravie d'être ici pour vous fournir les informations nécessaires. Je viens de vérifier votre ligne Internet et je constate que le modem ne communique plus avec nos équipements réseaux. Veuillez vérifier si le câble coaxial et le câble…
  • Bonjour@Mohamed B. 69879, Je regrette d'apprendre que vous rencontrez des soucis avec la vitesse de votre service internet. Après avoir effectué des vérifications dans mes outils, je constate que le modem est connecté au réseau et que les signaux qu'il reçoit sont dans les normes. Aussi, je peux vous confirmer que la…
    dans Internet trop lent Commentaire de Whizz 18 janv.
  • Hello Frederic G. 48790 I understand your frustration with the Fizz app on your LG TV. It sounds like a very inconvenient issue, especially given that it was working fine until December. Since you've already ensured that both your TV drivers and the app are up-to-date, please try and reinstall the app first. Sometimes…
  • Hello @Whisk , Sorry to hear about the issue. There does appear to be some price confusion but it looks like Affirm shows one price while we show another. Since Affirm is a 3rd party only, our team can`t really check what`s happening so it would be best to reach them directly. Affirm does not take part on plan payments,…
  • Bonsoir@guay, Je vous remercie pour votre message. Je suis désolée d'apprendre que vous avez un souci avec la ligne mobile. D'après les vérifications effectuées, je constate que le forfait est bien actif dans le système. Tout d'abord, je vous invite à vous assurer que que vous êtes dans une zone qui offre une couverture…
    dans ma ligne coupe toujours Commentaire de Whizz 17 janv.
  • Hello LenK In order to send again the carrier settings, please access your Fizz account -> My plans -> Manage my plan -> Advanced parameters -> Fizz network parameters. More details can be seen here https://fizz.ca/en/faq/what-are-fizz-network-settings-apn If the issue still persists, please contact us directly and we will…
  • Hello Alek71 We're really sorry for the inconvenience. Following my verification, the last ticket was closed, so a new ticket with all the details has been opened. The new ticket number is #323079. You can view it and track its progress from your Fizz account -> My settings -> My tickets. Rest assured as it was marked with…
  • Hello shimabs, We are sorry to hear about the situation encountered with your home internet plan. After making the necessary verifications into our tools we were not able to find an internet plan linked with your Fizz account therefore if you need assistance, please provide us in private the email address associated with…