Comments
-
CR939
-
You can simply take out the sim from your broken phone and put it into your new one. If you’re buying your new phone used, make sure it’s unlocked.
-
The second line has to have a data plan associated to it or it will not be able to receive gifted data.
-
Hi Patrick, I'm in Ottawa (Barrhaven) and it works perfectly fine
-
Vous pouvez le vendre sur des site de web come eBay, Kijiji etc., ce n'est pas possible d'être rembourser par Fizz pour le.
-
No, since it is out of their home coverage zone, your line would be cut off after 3 months of usage as it's not allowed. You would have to switch to another provider unfortunately.
-
C'est ridicule... J'étais très confus aussi. J'espère que quelqu'un le corrigera bientôt
-
Just another quick question, do you lose an upgrade if you swap it out?
-
It should work, but the best way to find out is by taking advantage of the 15 day trial period and trying it out yourself!
-
Honestly I think the upgrades at every level are pretty good already..
-
Yes it will
-
Do you live outside Ottawa and Quebec? If you've been using your phone for more than 3 months out of those areas your access to fizz will be stopped.
-
It depends on the area where you're in. For example, in Ottawa, I'm usually almost always connected to band 4. Personally, I would buy one that has band 4, as that's pretty much the bare minimum on any network for a decent experience.
-
That's an MMS message. A good first step is to re-enter the APN settings. The easiest and quickest way to do this is following these steps: Log into your Fizz account and follow this path: My plans → Manage plan → Advanced parameters → Fizz network parameters → Resend me the notifications You’ll receive two (2)…
-
Oui! Visa Débit et MasterCard débit fonctionne
-
Oui, il ne faut pas les téléphoner. Assure toi que vous ne annulez pas votre numéro avec votre fournisseur car s’ils annule la ligne vous ne pourriez pas le transférer et le numéro sera perdu.
-
Non désolé
-
Bien sûr, vous pouvez annulez dans les premiers 15 jours, et être remboursé, MAIS seulement si votre usage des données sont moins que 50%.
-
Mettez votre cellulaire en mode d'avion pour 30 secondes, et après essaie encore. Si ça ne marche pas, enlève votre SIM et le remettez. Aussi, assure que votre téléphone n'est pas sur le mode 3G/WCDMA, car ça ne permettra pas LTE. Il devrait être sur LTE/WCDMA/EDGE (auto).
-
I don't think any of Fling's suggestions will solve your problem, as the issue described is on Fizz's side, nothing to do with your phone. Try rerecording your personal greeting again and see if it fixes itself, and if that doesn't help the only option is to contact Fizz. Please remember to mark an answer as a best answer…
-
Désolé, malheureusement les prix ont changer très récemment. Si vous changer votre forfait aussi vous perderez votre prix aussi.
-
À mon avis c'est mieux d'avoir des comptes séparés car vous pouvez recevoir le 25$..
-
Pour moi ca fonctionne, j'ai recu un SMS de PayPal Sur jeudi... Donc je croix que c'est résolu.
-
Are you testing over wifi? If you are, I recommend trying over Ethernet as that's a direct connection and can prove whether there's any throttling, or if the wifi is the factor.
-
Merci André!!!
-
Pas de problème André! Merci encore pour votre générosité!
-
Avez-vous activé l'itinérance des données sur votre téléphone?
-
Malheureusement non
-
J'ai envoyé un message privé :)
-
Le meme chose est arrivé a moi quand j'ai changer au fizz. C'est pas un probleme, et ca va changer en environ une heure.