Internet frozen due to overdue payment

My internet was frozen due to overdue payment, as I didn’t have money in that bank card. I added money to the bank card, and requested to make a payment. It’s been now almost 3 hours I’m waiting for the internet to come back. Am I still on track to get my internet back?

Best Answer

  • Whizz
    Whizz Posts: 15,050
    Answer ✓

    Bonjour @Peyr0w_ ,

    Nous sommes désolés pour cet inconvénient.

    Je constate que votre forfait est maintenant actif, suite à votre conversation portée avec nous. Je vous invite à redémarrer votre modem et tester la connexion. Débranchez le câble d’alimentation électrique de votre modem Wi-Fi. Assurez-vous que tous les voyants lumineux du modem s’éteignent une fois celui-ci débranché. Attendez dix (10) secondes. Rebranchez le modem. 

    Voici un lien utile aussi: https://fizz.ca/fr/faq/vous-navez-plus-acces-internet-sur-tous-vos-appareils-wi-fi-et-cables

    Bonne journée. :)

    -Claudiu

Answers

  • Sickboy
    Sickboy Reference code. ***JKETV***Posts: 83

    You should open a ticket to chat with the support to see your progress

This discussion has been closed.