Réponses
-
Nice info thanks !
-
Sinon en cas de problème tu peux les contacter: Bonjour, Sinon vous pouvez aussi les contacter via: Facebook: https://www.facebook.com/fizzca Twitter : https://mobile.twitter.com/fizz_ca Whatsapp : (438) 393-5814
-
Bonjour, Est-ce que tu as un autre odinateur pour vérifier si fait le même problème? En cas que cela serait la carte resea de l'ordinateur ou sinon essai un autre cable internet.dans Suis-je le seul a avoir des deconnections fréquentes? Commentaire de Steve C. #40998 octobre 2021
-
Little by little we will get out of this thing.
-
Bonjour, Peut-être redémarrer votre téléphone, sinon pouvoir si c'est vraiment le téléphone le problème essayer de mettre votre carte sim dans un autre téléphone et vérifier si les appels fonctionnent.
-
Bonjour, Sinon vous pouvez aussi les contacter via: Facebook: https://www.facebook.com/fizzca Twitter : https://mobile.twitter.com/fizz_ca Whatsapp : (438) 393-5814
-
Good job!!
-
Fir myself, I only had trouble with wifi so I use my own router since 2 years no issue.
-
Working god thanks!
-
D11J7 I need more referrals for badge!
-
Did you block some area code I know in settings you can set to block phone numbers and area code so it doesn't ring and event not show the calling display
-
If you need it urgent you can add add-on
-
Nice prize!
-
Missing 1 referral for badge!
-
Need 2 more referal for badge :P D11J7
-
Yes :( https://fizz.ca/en/faq/what-do-i-receive-my-rewards-program
-
Login to your wifi modem check wifi settings
-
Hi, Go to your account settings - Payment methods
-
Hi kemal Go to your profile. Click on the tab plan. You will see the button manage my plan.
-
Hi You can send them a message on Facebook Messenger, WhatsApp, iMessage or Twitter private https://fizz.ca/en/contact-us
-
Thanks for the workaround Kudos for you!