No internet

Suzyjo
Suzyjo Posts: 4
edited September 5 in Internet

hello

i have no internet connection for the past hour now, nothing is working to fix it and I can’t get a hold of support.

verdun area.

Best Answer

  • Whizz
    Whizz Posts: 15,662
    Answer ✓

    Hello @Suzyjo,

    Sorry to hear about that!

    I've checked your connection, and it appears that your modem is online, your service should be working properly. In case you still encounter issues or if in the future you encounter the same thing, it's best to contact us directly on any of our private communication channels so we can take a look and see what's causing it, posting it on the community might result in bigger delays regarding the resolution.

    To contact us on our channels, make sure that you're logged into your Fizz account, then click on any FAQ page such as https://fizz.ca/en/faq/none-my-devices-can-access-internet-wi-fi-or-using-cable-how-do-i-fix-it, then click on the question mark on the bottom right and select chat.

    We remain at your disposal for anything else,

    Have a wonderful day, take care!

    -Ionut

Answers

  • Jessy_ref_i88b6
    Jessy_ref_i88b6 ⭐ :REFERRAL CODE: ⭐ i88b6 ⭐ :CODE RÉFÉRENCE: ⭐ 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦Posts: 2,645
    edited August 31

    Salut @Suzyjo

    Il semble avoir un porblème dans la zone de verdon avec le réseau Videotron https://downdetector.ca/status/videotron/

    je vous conseille de communiquer directement avec l'équipe du support de Fizz.

    Vous pouvez clavarder en direct

    • Connectez-vous à votre compte

    • Suivez le lien de cette page: https://fizz.ca/fr/faq/que-faire-si-je-narrive-pas-me-connecter-mon-compte-fizz

    • Attendez 3 secondes que la bulle verte avec un '❔' apparaisse en bas à droite du navigateur, si vous utilisez un téléphone vous devez l'utiliser en mode desktop ou en horizontale

    • Choisissez l'option 💬 Clavardage

    • Si la bulle verte ne s'affiche pas assurez-vous que votre bloqueur de publicité est désactivé, sinon essayez avec un autre navigateur.

    Autres moyens de contact

    • Whatsapp: (438) 393-5814

    • Par message privé sur Twitter: https://mobile.twitter.com/fizz_ca

    • Par message privé sur Facebook: https://www.facebook.com/fizzca/

    Si le n'apparait pas en bas de page?

    • essayez d'utiliser le navigateur en mode incognito/privé

    • essayez avec un autre navigateur

    • assurez-vous d'être connecté sur votre compte dans le forum

    • essayez de désactiver les extensions comme de bloquer de publicité

    • que javascript n'est pas désactivé (par défault, est active)

    • des fois il ne fonctionne pas s'ils sont débordés

  • Suzyjo
    Suzyjo Posts: 4

    i tried all this it’s not working.

  • Fds916
    Fds916 Posts: 1

    I live in Verdun too. No service, no help. The only answer that I had was that internet is working. Obviously it isnt! And on all my devices. This is very dissapointing when you work remotly.

  • Network issue with videotron probably... https://downdetector.ca/status/videotron/

This discussion has been closed.