Order SIM card ?

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mina S.
mina S. Posts: 3 ✭✭
I want to order a sim card but have problem with shipping and adding credit card to pay, an error says it’s declined???

Answers

  • Mike
    Mike Posts: 20,755 ✭✭
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    You need to enter the address of your credit card as written to the credit card statement.

    Pour contacter le support par clavardage de 8h à 21h

    1- Connectez-vous à votre compte (voir en haut à droite ).
    2- Tout bloqueur de publicité de votre navigateur doit être désactivé.
    3- Vous devez être sur une fiche d'aide, par exemple https://fizz.ca/fr/faq/comment-mettre-a-jour-mon-mode-de-paiement-ou-ma-carte-de-credit
    4- La bulle verte devrait apparaitre en bas à droite de la page

    Si la bulle de clavadarge n'apparaît toujours pas en bas de la page à droite après quelques secondes, c'est que le nombre de sessions en attente est supérieur à notre capacité de traitement. À ce moment-là, laissez un message sur Facebook Messenger https://facebook.com/fizzca.

    En espérant que cela vous aidera à résoudre votre problème ( si ce n'est pas le cas, cliquez sur répondre à cette question pour ajouter des informations), n'hésitez pas à choisir cette réponse comme la meilleure.
  • mina S.
    mina S. Posts: 3 ✭✭
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    My address is exactly as credit card address, I checked it for more that 10 times.
  • MichelP
    MichelP Posts: 8,733 ✭✭
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    mina,
    You need to enter exactly the same adress of your credit card.
    To contact the Fizz customer service by chat from 8h00 to 21h00 without problem:
    First, connect you to your Fizz account.
    Click on this link:
    https://fizz.ca/en/faq/how-do-i-order-sim-card
    Click on the green chat bubble from Fizz when you see it down to the right of the page.
  • Whizz
    Whizz Posts: 19,193 admin
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    Hello mina,
    Apologies for this unpleasant situation that you've encountered.
    I've checked your account and saw that you've reached our support department, as Mike and MichelP indicated, and they've provided you a solution for this unpleasant inconvenience.
    If you encounter anything else, don't hesitate to contact us by following the FAQ https://fizz.ca/en/contact-us with our contact methods.
    Cheers!
    Nicolae Bogdan
  • Omar K. #26428
    Omar K. #26428 Posts: 1 ✭✭
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    Hey Mina,
    I had an issue with my SIM delivery, then i found out that they sell them at COUCHE-TARD. If you have any near by! it may be faster to get, since Canada-Post have rarely been reliable with me. Never the less, you'll still need to sort out the CC issue for activation the SIM and pay the monthly fee.
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