numero de telephon n'est pas reconnu?

losque j'essaye de faire un tranfert de numero cela ne marche pas.

Answers

  • MichelP
    MichelP code de référence: YJRSP, referral code: YJRSPPosts: 8,720
    Kency,
    To activate your sim card, choose a plan and transfert your telephone number from your old provider, you must give your number's account from this provider at this moment.
    Your previous account to this provider must be still active. Fizz will do the transfert automatically. It's not take so much time to be able to use your new Fizz's plan.
    If your previous account is closed, you won't be able to transfert it.
    Please chat if you need more help.
    Open a session on line (the service is available from 8h00 to 21h00). and type:
    https://fizz.ca/en/faq/resolving-issues or
    https://fizz.ca/fr/faq/resoudre-un-enjeu (en français)
  • Khal
    Khal Posts: 84
    Was your number still active when you tried to port it over? It only works if the number is still active.
  • Whizz
    Whizz Posts: 10,167
    Bonjour Kency
    Suite aux vérifications sur votre compte, je constate que votre numéro de téléphone à été transféré avec succès.
    Toutefois je vous confirme que votre forfait à bien été activé et que tout fonctionne correctement.
    S'il y a quoi que ce soit, n'hésitez pas à nous contacter par clavardage ou via nos réseaux sociaux : https://fizz.ca/fr/nous-contacter
    Bonne journée.
    Florin
This discussion has been closed.