Wrong pament to Add-on from Wallet?

SHENG B.
SHENG B. Posts: 1 ✭✭
Hi team, I just want to transfer funds to Wallet, but I made a mistake to purchase a Add-on, could you please help get a refund to me? Then I can put this money to my Wallet, thank for your support.

Answers

  • M T. #338
    M T. #338 Posts: 2,934 ✭✭
    You're in Fizz user forum.
    .
    To communicate with Fizz you need to open a help page ( example https://fizz.ca/en/faq/im-unable-log-my-fizz-account-what-do-i-do ) you'll see a buble chat at the bottom of the page in 15 seconds or so. To initiate a chat click on that bubble.
  • Mike
    Mike Posts: 20,643 ✭✭

    CHAT

    Ici le lien vers les informations sur le support https://fizz.ca/fr/nous-contacter

    • connectez vous sur votre compte
    • allez sur la page foire aux solutions, par example, https://fizz.ca/fr/faq/resoudre-un-enjeu
      du lundi au vendredi de 8h à 21h (HNE), les fins de semaine et jours fériés de 10h à 18h (HNE).
    • Attendre quelques seconds (environs 10s) que la bulle apparaisse au coin inférieur droit de temps en temps.

    Si la bulle n'apparaît toujours pas, c'est que le nombre de sessions en attente est supérieur à notre capacité de traitement. À ce moment-là, laissez-nous un message sur Facebook Messenger ou en privé sur Twitter.

     

    FACEBOOK

    Vous pouvez aussi envoyer un message par l'entremise de Facebook, https://facebook.com/fizzca et cliquez sur envoyer message

     

    FORM

    Vous pouvez aussi remplir le formulaire de contact, dans votre panel → Mon Profil → Formulaires de contact

  • Whizz
    Whizz Posts: 18,809 admin
    Hi Sheng,
    In order to be able to check your situation further, I'm kindly asking you to contact us in private by chat or Facebook messenger. Please check the info provided on the following link: https://fizz.ca/en/contact-us.
    Also, please do not post private information here, as this is a Community hub and everyone will be able to see it.
    Enjoy your day!
    Radu
This discussion has been closed.