Comments
-
Congratulations!
-
Depuis Janvier 2020? C'est vraiment bizarre avez vous essayer de contacter le support sur WhatsApp ou clavardage?
-
Here is my code: TNUAN Thanks in advance!
-
Bonjour @Fredlyne11 , Si vous cherchez à obtenir des données, vous pouvez accéder à votre plan via Mes Plans, Gérer le plan, puis vous pouvez obtenir un module complémentaire (Add-on) avec des données de 500 Mo, 1 Go ou 2 Go. C'est une solution immédiate. Ou vous pouvez ajuster votre plan pour mieux l'adapter à votre…
-
Hello Kino_26, I use the Quebec coverage too, it works in Ottawa/Gatineau region as well but sometimes it gets inconsistent when calling a long distance number, I would recommend upgrading to Canada wide coverage if this happens frequently.
-
Je confirme, c'est vrai.
-
Hello @IrishPride39 Drop your referral code I will gift you some
-
Est-ce que on a le meme probléme pour iphone 13?
-
Utilisez mon code de référence: TNUAN $50 promo pour nous deux!
-
Thank you.
-
Another question on coverage, does Quebec coverage also cover Ottawa region or do you need to switch to Canada coverage instead? Thanks
-
Thank you @Fizzaddict Does this mean that you need to have at least 1 active plan (either internet or mobile) to keep your My Rewards status?
-
Hello @Fling Thank you for your answer, do you have a source or is your answer based on experience?
-
Si la bulle de chat n'apparaît pas, cela signifie que le nombre de sessions en attente dépasse la capacité de traitement. Vous pouvez envoyer un message vers Fizz sur Facebook Messenger Facebook ou Twitter.
-
Salut @Mamouthe, Le rendez-vous est nécessaire car le technicien doit venir vérifier la connexion, afin de s'assurer que tout fonctionne correctement suite à l'installation du modem. Même si vous pouvez faire l'installation tout seul, un rendez-vous s'impose pour qu'un technicien vienne. Merci.
-
If you want to get full advantage on your rebate perk, you can consider upgrading your plan so that the amount of your payment matches the credit offered, in that case you will be able to receive full rebate amount and maybe pay a couple of bucks extra. You can then choose whether to stick to the new plan or downgrading…
-
Thank you @Dapfizzer In that case, I think that the legal notes should be updated.
-
Pour prendre un nouveau rendez-vous 1- Connectez-vous à votre compte et accédez à Gérer mon forfait. 2- Cliquez sur Rendez-vous. 3- Ici, vous pourrez voir une liste complète de tous vos rendez-vous passés et futurs. 4- Faites défiler jusqu'au rendez-vous que vous souhaitez modifier. 5- Pour replanifier un rendez-vous,…
-
Thank you for your answer.
-
This is my referral code: TNUAN I think that we will both both earn a $50 referral bonus instead of the usual $25 at this time. Sharing is caring, send me an invite and chat with me, if you used my referral code I can gift my leftover data from last month! I'm looking forward to it. 👏
-
I have the same issue here, I upgraded to 120 mbps I was super excited to finally get some fast internet but even after my new billing cycle started I still get around 60 mbps sometimes 40 mbps, I tried contacting the support on the phone app and I'm still waiting for the chat bubble on the contact us website, I hope they…