Abonnement

Options
Je veux m'abonner avec internet et mobile, je veux garder le meme numero mobile que j'avais avec ancien procedure c'est quoil les etapes merci

Answers

  • Gates
    Gates Posts: 835 ✭✭
    Options
    Il est facile de garder le même numéro de téléphone que tu as présentement avec un autre fournisseur. Vous n'avez qu'èa suivre la procédure identifiée dans le lien suivant :
    .
    https://fizz.ca/fr/faq/activation-transferer-mon-numero-de-telephone-actuel-chez-fizz
    .
    Pour aider la communauté à progresser, assurez-vous d'identifier la meilleure réponse founie à votre question en utilisant le bouton 'Est-ce la meilleure réponse?' plus bas.
    .
    Merci
  • Takion
    Takion Posts: 330 ✭✭
    Options
    des que vous aller vous inscrire il y aura une option pour mettre l'ancien numero. vous aurrai aussi besoin du numero de compte de votre ancien fournisseur ou le code IMEI ( en composant *#06# sur votre telephone) cela permetra a Fizz de transferer votre numero.
    si vous utiliser le code suivant : OFMWV cela vous permetra de sauver 25$ sur votre 2e facture
  • Mike
    Mike Posts: 20,727 ✭✭
    Options

    You can transfert your number, here below the instructions.

     

    If you need a referral code, in order to receive 25$ after your second payment, this is mine K61CD, to be used when you create your plan, when the total with the taxes is shown.

     

    During the activation process, here’s how to keep your current phone number:

    1. Click Transfer a number to Fizz.
    2. Enter your phone number in the field that opens up below.
    3. Use the drop-down to choose your previous provider.
    4. Enter your previous provider’s account number or your phone’s IMEI# in the field below.
      • Find your account number on your bill.

      • Dial *#06# on your phone to get your 15-digit IMEI number.
        • Only the IMEI phone number used at your current provider will allow the transfer.
        • If the number is more than 15 digits long, enter only the first 15 digits.
    5. Click Next, review your first monthly plan payment and click Submit.

    Screenshot: How to keep your number and transfer it to Fizz

     

    https://fizz.ca/en/faq/activation-how-do-i-transfer-my-current-phone-number-to-fizz

     

This discussion has been closed.