Message d'erreur mentionnant que j'ai atteint le nombre maximum de carte?

Je ne trouve pas réinitialiser le nombre de cartes maximum dans méthodes de paiement

Answers

  • Dominic L. #1933
    Dominic L. #1933 Posts: 727 ✭✭
    C’est un bug connu. Contacte le support par chat pour faire arranger ton compte
  • Fizzy
    Fizzy Posts: 11,859 ✭✭

    Tu ne peux pas le faire. Le support de Fizz doit réinitialiser votre limite.

     

    You should contact Fizz support. You can send a message by facebook
    https://facebook.com/fizzca

     

    Or you can use Fizz chat. Make sure that:

    • You're logged into your Fizz account.

    • You're active on a help page such as https://fizz.ca/en/contact-us
    • Simply click on the chat bubble that appears at the bottom on the right.

    • You're within the business hours: Monday to Friday from 8 a.m. to 9 p.m. (EST), weekends and holidays from 10 a.m. to 6 p.m. (EST).
    • You have disabled any ad blockers in your browser.

    If the chat bubble does not appear, this means that the number of sessions waiting for our answers surpasses our processing capacity. If that happens, send us a private message via Facebook Messenger or Twitter.


  • Dominic L. #1933
    Dominic L. #1933 Posts: 727 ✭✭
    bug connu. Il faut contacter le support par chat ou facebook messenger pour remettre le compteur à zéro. Il n'y a qu'eux qui peuvent le faire.
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