Not able to acces my voicemail ?
Claudiu T.
Posts: 1 ✭✭
in My Mobile
For about couple of dais I'm not able to access my voicemail, Is telling me that the nr I'm trying to call can't receive calls for the moment, please try again later.
9
Answers
-
It seems to be a common problem. You should contact the support10
-
Here's how you can set up your voicemail: https://fizz.ca/en/faq/how-do-i-set-up-my-voice-mail.
If you still encounter an issue, do not hesitate to contact Fizz via chat. A chat bubble will appear in the bottom right corner of the the page I just gave you.6 -
Afin de pouvoir clavarder avec le support, assurez-vous de ceci:
- Vous devez être connecté à Mon compte.
- Vous devez être sur une fiche d'aide. https://fizz.ca/fr/faq/resoudre-un-enjeu
Vous devez être durant les heures d'ouverture du Service client: du lundi au vendredi de 8h à 21h (HNE), les fins de semaine et jours fériés de 10h à 18h (HNE).- Tout bloqueur de publicité de votre navigateur doit être désactivé.
Si la bulle n'apparaît toujours pas, c'est que le nombre de sessions en attente est supérieur à notre capacité de traitement. À ce moment-là, laissez-nous un message sur Facebook Messenger ou en privé sur Twitter.
11 -
I have the same issue. However, I can call my voicemail manually from Skype and that works.1
This discussion has been closed.