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Délai de livraison

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Sofrida
Sofrida Messages 6 ✭✭
février 2023 modifié dans Téléphones

Sérieusement fizz devrait nous tenir au courant pour les problèmes de livraison pour les cellulaires. C’est bien beau les billets mais ça semble servir à rien…je veux bien être patiente mais malgré leur problème technique ils ont leur argent. Ceux qui on commandé mi janvier avez vous reçu le votre . Moi j’attends un iPhone 12 Pro

Meilleure réponse

  • Whizz
    Whizz Messages 19,177 admin
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    Bonjour Sofrida,

    Merci de nous avons contactés et pour ces informations.  

    Suite aux vérifications que j'ai effectuées, je constate que votre situation a été analysée par notre équipe technique et que vous en avez discuté en privé avec mes collègues, vous serez informé par courriel de cette situation.

    Je vous remercie pour votre bonne compréhension et je vous souhaite une belle journée!
    -Diana

Réponses

  • EtienneB
    EtienneB Messages 217 ✭✭
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    Hi @Sofrida 


    I understand that you are frustrated about not getting an update on your order. Delays can vary due to a variety of factors, such as delivery issues, large requests, and technical problems. 


    It's normal to be impatient, especially when it comes to a highly anticipated new product like the iPhone 12 Pro. I suggest contacting Fizz customer service to get more information about the status of your order. 


    Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

     Here are the steps to follow in order to contact the service about this matter if it should become necessary:


    1- Log in to your

    account (see top right)

    https://zone.fizz.ca/dce/customer-ui-prod/#/account/overview. 

    2- Any ad blocker in your browser must be disabled. 

    3- You should be on

    a help page: https://fizz.ca/fr/faq/resoudre-un-enjeu

    4- The green bubble should appear at the bottom right of the page, click and choose chat.


    If the chat bubble still does not appear at the bottom right of the page after a few seconds, it is because the number of pending sessions is greater than the service's processing capacity. At this point, you can leave a message on the other communication channels offered:

    By private message

    on Facebook/Messenger: https://www.facebook.com/fizzca

    By private message

    on Twitter: https://mobile.twitter.com/fizz_ca

    And on Whatsapp: (438) 393-5814


    Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

  • Vasiok
    Vasiok Messages 1,337 ✭✭
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    Il me semble qu'ils ont commencé a envoyé les téléphones. Probablement dans les prochains jours vous aurez des nouvelles.

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