Comments
-
Oui tel que mentionné ci-haut, j'ai essayé de les rejoindre dans le chat et aucune réponse… ben ordinaire comme service à la clientèlte
-
Les cartes SIM sont pas mal compatibles avec tous les téléphones maintenant, même les plus vieux...
-
Je vais chez Costco justement quand c'est absolument nécessaire !
-
Contacte le chat c'Est le meilleur moyen !
-
La meilleure manière je trouve c'est effectivement d'être actif sur le forum.. à coups de 3 points, c'est (relativement) rapide !
-
Allô tous ! J'ai regardé le lien, et les produits Apple n'y figurent pas. Normal ?
-
Personnally, I would have ignored that notification...
-
Chat with them, the fastest and easiest way to go
-
Thanks for all the infos !
-
More gifts to more lucky people !
-
What a coincidence !!! lol !
-
Unfortunately, it can be looooong in the Holiday period to get help form the support...
-
And if all this doesn't work, chat with them...
-
How your router plugged ? Be sure it's not on a powerbar... A user had the same problem, and it solved it by plugging the router right in the wall...
-
Unfortunately, not possible...
-
Yep it should fit... push it gently
-
Yeah it can take some days... Chat with them to have a better idea of the situation
-
LOL !! Test succeeded !
-
Right, DO NOT UNSUBSCRIBE from your provider, otherwise you will lose your number !
-
Maybe changing the location of your router may help ? Beside a metal can is not the best place...
-
Exact, you will earn points, but only at some milestones... 1-5-10-25 gifts... So, give only 500 Mo at the time !
-
So @FC how are thing going on since you restored the default settings ?
-
Hang on ! :)
-
Happy holidays !!
-
Generally, U have 2 months to use them...