Comments
-
the same to me.
-
Enter your account, select my plan, reactivate, and follow the prompts to complete step by step.
-
Jordan,you can use the data at the next billing cycle.
-
On May 8th, every compatible mobile device connected to an LTE network will receive a notification from the “wireless public alerting” (WPA) system. By the end of this month, all wireless devices for sale in Canada must be WPA-compatible. Canadians using television or radio will also be alerted. Here is the schedule for…
-
you don’t need to do anything,just transfer to Fizz .
-
yes, I think you can.
-
the Fizz network settings https://fizz.ca/en/faq/what-are-fizz-network-settings-apn
-
I am afraid there is no way to find it.
-
If you have a lot of calls, add-on is very expensive. It is better to buy a SIM card and open another canada wide plan. After using it, . Unsubscribe it ,If it is less than 15 days, you can get a full refund.just pay a sim card and you can use it later
-
Je l'ai essayé une fois, le code PIN fizz sim est 1234, si vous avez des problèmes, il est préférable de contacter le service clientèle directement CHAT Ici le lien vers les informations sur le support https://fizz.ca/fr/nous-contacter Vous devez être connecté sur votre compte allez sur un page de foire aux solution, par…
-
I don’t think it’s possible to pay the bill like this.
-
Alexandrine? À mon avis, il vaut mieux utiliser 2 comptes pour éviter les erreurs. Utilisez simplement un email supplémentaire et annulez le deuxième compte après votre retour.
-
Katerine, bien sur les deux sont compris .
-
Stéphane contactez le support. CHAT Ici le lien vers les informations sur le support https://fizz.ca/fr/nous-contacter Vous devez être connecté sur votre compte allez sur un page de foire aux solution, par example, https://fizz.ca/fr/nous-contacter, attendre environ 15 seconds pour faire apparaitre l'icône en bas sur la…
-
Mahdi?contactez le support. CHAT Ici le lien vers les informations sur le support https://fizz.ca/fr/nous-contacter Vous devez être connecté sur votre compte allez sur un page de foire aux solution, par example, https://fizz.ca/fr/nous-contacter, attendre environ 15 seconds pour faire apparaitre l'icône en bas sur la…
-
Assurez-vous de changer votre forfait 48 heures avant la date de votre paiement.
-
Merci ReneD
-
Rustam,contactez le support. CHAT Ici le lien vers les informations sur le support https://fizz.ca/fr/nous-contacter - Vous devez être connecté sur votre compte - allez sur un page de foire aux solution, par example, https://fizz.ca/fr/nous-contacter, - attendre environ 15 seconds pour faire apparaitre l'icône en bas sur…
-
Merci Whizz!
-
Loupin,I have encountered the same problem, online chat with customer service to explain the situation, they solved the problem for me. good luck !
-
Thanks,Fizzy,I tried iPhone XR and BlackBerry Priv ,they are same problem.
-
Thanks,Chris and Thomas!
-
thanks,Takion!
-
Essayez une autre application, comme YouTube ou Facebook, si c'est normal, ce n'est pas un problème de réseau de Fizz
-
You can unsubscribe your SIM card and reactivate it, then you can see the option to port the old phone number, but you will lose the introduction price.
-
Last year I transfered my fongo number to petro canada mobile,this year I transfered the number to Fizz. Buy sim at a petro canada station,activite on line ,you get a number ,call service you can transfer fongo number to petro canada mobile.It took 7-10days.(10$ sim+10$ voucher)+tax
-
Last year I transfered my fongo number to petro canada mobile,this year I transfered the number to Fizz. Buy sim at a petro canada station,activite on line ,you get a number ,call service you can transfer fongo number to petro canada mobile.It took 7-10days.(10$ sim+10$ voucher)+tax
-
I activated the sim card before April 11. Can I keep the introductory price if I change the plan?
-
Very good! Thanks
-
my plan--manage plan--unsubscribe,Then you can reactivate the sim card and make your new package