Hi I can’t use my international Spain minutes? I purchased 10$ for 60 minutes why is that?
Hi I purchased international 10$(60 mins) for Spain. It doesn’t seam to work? Which codes do I use ? If not can I transfer it to data?
thanks
Best Answer
-
@Maria Di Matteo you have opened multiple posts for the same issue. Please always try to follow up on same one.
What you can do in this situation is to buy a data travel add-on and contact customer support to refund you the purchase of the international minutes.
0
Answers
-
Avez vous essayé avec + et le numéro?
Il vous faut aussi activer l'option d"appels internationaux de votre forfait. Pour se faire:
- Connectez-vous à votre compte Fizz.
- Cliquez sur Mes forfaits dans le haut de la page.
- Si vous avez plus d’un forfait dans votre compte, sélectionnez le forfait que vous aimeriez modifier.
- Cliquez sur Gérer mon forfait et choisissez Paramètres avancés.
- À côté de Appels internationaux bloqués, faites glisser le bouton à Non.
Si la situation devait persister, je vous conseille de communiquer directement avec l'équipe du support de Fizz.
Vous pouvez clavarder en direct
Connectez-vous à votre compte, allez sur la page https://fizz.ca/fr/faq/que-faire-si-je-narrive-pas-me-connecter-mon-compte-fizz, attendez 3 secondes que la bulle verte avec un '❔' apparaisse en bas à droite du navigateur, si vous utilisez un téléphone vous devez l'utiliser en mode desktop ou en horizontale et choisissez l'option 💬 Clavardage.
ou par message privé sur Facebook: https://www.facebook.com/fizzca/
0 -
O113******81 c’è numero ne fonctionne pas
0 -
Vous devez essayer avec +34......
avez vous aussi verifié
Il vous faut aussi activer l'option d"appels internationaux de votre forfait. Pour se faire:
- Connectez-vous à votre compte Fizz.
- Cliquez sur Mes forfaits dans le haut de la page.
- Si vous avez plus d’un forfait dans votre compte, sélectionnez le forfait que vous aimeriez modifier.
- Cliquez sur Gérer mon forfait et choisissez Paramètres avancés.
- À côté de Appels internationaux bloqués, faites glisser le bouton à Non.
0 -
Sorry I wrote in french
Can you try +34......
also check
Whatever option you choose for your international calls, know that the rates are the same whether you are calling a landline or a mobile number.
You also need to activate the International calls option of your plan. To do so:
- Go to My Plans in your Fizz account.
- If there is more than one plan on your account, scroll to the plan you wish to change.
- Click on Manage and choose Advanced parameters.
- Next to No International calls, slide the radio button to Off.
Source: https://fizz.ca/en/faq/how-do-i-make-an-international-call-when-i-am-in-my-coverage-area
You can chat in direct
• Sign into your account
• Follow the link on this page: https://fizz.ca/en/faq/im-unable-log-my-fizz-account-what-do-i-do
• Wait 3 seconds for the green bubble with a '❔' appears at the bottom right of the browser, if you use a phone you must use it in desktop or horizontal mode
• Choose the option 💬 chat
• If the green bubble does not appear make sure your ad blocker is disabled, otherwise try with another browser.
Or by private message on Facebook: https://www.facebook.com/fizzca/
0 -
Only to be sure, you can buy minutes to calls from Canada to Spain, you cannot buy minutes to be used in Spain.
At the moment, fizz doesn't support calls in other country except for the USA.
0