just moved appartement in the same building

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fredseguin93
fredseguin93 Posts: 2 ✭✭

hi im just wondering if i did anything wrong while plugging my modem. i can see my wifi connection in the list but it wont work. the power light is on/green. The downstream is blinking while the upstream is off. The @ is also off. The 2 wireless lights 2.4 and 5 are just on. Its been around 20 mins like that.


thank you

Fred

Answers

  • PLTCYR
    PLTCYR Posts: 26 ✭✭
    edited September 2021
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    Bonjour,

    Les prises de câbles ne sont peut-être pas activées ou du moins l’appartement en question n’est peut-être pas activé et relié au réseau (si l’abonné avant vous n’était pas avec Vidéotron, Fizz, Ebox, Oxio, etc.) mais avec Bell, un technicien devra venir effectuer le branchement sur place.

    Contactez l’équipe Fizz pour régler la situation, c’est le seul moyen par ici : https://fizz.ca/en/contact-us ou via Messenger sur Facebook.

    Bien à vous,

    -

    Hello,

    Cable sockets may not be activated or at least the apartment in question may not be activated and connected to the network (if the subscriber before you were not with Videotron, FIZZ, EBOX, OXIO , etc.) but with Bell, a technician could be obliged to move and connect you to the network.

    Contact the FIZZ team to resolve the situation, it's the only way, here: https://fizz.ca/en/contact-us or chat with the team on Facebook Messenger.

    Have a good day

  • fredseguin93
    fredseguin93 Posts: 2 ✭✭
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    combien de temps environ ca prend pour rejoindre quelqu’un sur votre facebook habituellement?

  • PLTCYR
    PLTCYR Posts: 26 ✭✭
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    Plusieurs minutes ou même quelques jours. Sinon, rendez-vous ici et cliquez sur la bulle droite verte avec un point d’exclamation pour les contactez par chat : https://fizz.ca/fr/faq/resoudre-un-enjeu-etape-2#2


    Ou sinon, rendez-vous à l’étape 2 et cliquez sur le lien « formulaire » (quelques jours aussi et réponse par courriel).


    Bien à vous

  • vanigh
    vanigh Posts: 328 ✭✭
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    You have to inform Fizz of your move, log in to your Fizz account and follow the procedures for installation, or use the chat button for advise from Fizz on how to arrange for the technician to re connect your internet from your old apartment to the new.

    You have to let them know about the changes in your address, since your address change also will effect your Bank credit card.

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