My data is not working after Fizz said my plan was reactivated. How do I fix that?
Answers
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Hi Yali
Please try restarting your phone.
Did you try to check the APN configuration?
https://fizz.ca/en/faq/what-are-fizz-network-settings-apn
Est-ce le réseau de Fizz qui est choisi?
Assurez-vous que votre téléphone sélectionne le réseau mobile de Fizz automatiquement.
IMPORTANT: Avant tout, assurez-vous que votre carte SIM est bien insérée dans votre téléphone. Si elle ne l’est pas, le menu ‘’Réseaux mobiles’’ ne sera pas visible.
Android: Paramètres → Connexions → Réseaux mobiles → Opérateurs de réseau → Recherche de réseaux → Automatique/Fizz
iPhone: Réglages → Opérateurs → Automatique/Fizz
You can contact Fizz support by chat for help
1- Connect to your Fizz account by clicking « Login » in the top right corner at fizz.ca
2- Any ad blockers in your browser should be disabled.
3- Click on this link: https://fizz.ca/en/faq/how-do-i-use-my-phone-to-access-the-internet
4- The green chat bubble should appear after a few seconds in the bottom right corner.3 -
Thank you, Mike. It worked.3
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Glad you could figure it out and Mike could help you!2
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