Service non disponible quand je veux appeller
Eliane S. #13096
Posts: 2 ✭✭
in My Mobile
Quand j'essaie d'appeler on me dit que je n'ai pas accès à ce service et on me réfère au 611 qui me réfère ici.
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Answers
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This is the english community
Essayez de mettre le téléphone en modalité avion pour 20 seconds
et aussi vérifié que votre compte ait asse de minutes (si vous n'avez pas des minutes illimitées)
Essayer de mettre le téléphone en modalité avion pour 20 seconds5 -
When I try to make a phone call it tells me this service is not available to me and I should call 611. On my account everything is active and I have access to make calls.8
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Just to make sure your phone is compatible with Fizz network. Did you have service before?
Is anything working on phone? Texts? Inbound calls? Data?
Try restarting your phone.
If the problem persists, you may contact Fizz support for help.
The idea of this page https://fizz.ca/en/contact-us is to explain how you can access the chat bubble. If you do a search in the Solution Hub related to your issue and access the help page the chat bubble will appear at the right corner.
- You're logged into your Fizz account.
- You're active on a help page such as https://fizz.ca/en/contact-us
- Simply click on the chat bubble that appears at the bottom on the right.
- You're within the business hours: every day from 8 a.m. to 9 p.m. (EST).
- You have disabled any ad blockers in your browser.
If the chat bubble does not appear, this means that the number of sessions waiting for our answers surpasses our processing capacity. If that happens, send us a private message via Facebook Messenger or Twitter.
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moi je dois changé entre LTE et 3G dans quand sa arrive et le réseau reviens4
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es-tu couvert pour la region ou tu essaie d'appeler? Si tu essaie d'appeler en dehors de ta region de couverture, Fizz ne connectera pas ton appel.Si tu es couvert, tu devrais contacter Fizz sur leur site (https://fizz.ca/en/contact-us), en envoyant un message avec Facebook Messenger (https://www.facebook.com/fizzca/) ou un message prive sur Twitter (https://twitter.com/fizz_ca).
Bonne chance!
Adrien5 -
Avez vous bien changé des cartes sims après votre activation?5
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