Can't Order the Sim. Error "??salesOrder.operations.shipment.99999??"

Posts: 1 ✭✭
Can't Order the Sim. Error "??salesOrder.operations.shipment.99999??"

Welcome!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.
Sign In

Answers

  • Posts: 22,144 ✭✭

    I never saw that error try to use a different browser or you  to contact the support, if you need a referral code this is mine K61CD,  to be used at the creation of the plan and you will receive 25$ at your 3rd payment.

    CHAT

    Ici le lien vers les informations sur le support https://fizz.ca/fr/nous-contacter

    • connectez vous sur votre compte
    • allez sur la page foire aux solutions, par example, https://fizz.ca/fr/faq/resoudre-un-enjeu
      tous les jours de 8h à 21h (HNE).
    • Attendre quelques seconds (environs 10s) que la bulle apparaisse au coin inférieur droit de temps en temps.

    Si la bulle n'apparaît toujours pas, c'est que le nombre de sessions en attente est supérieur à notre capacité de traitement. À ce moment-là, laissez-nous un message sur Facebook Messenger ou en privé sur Twitter.

     

    FACEBOOK

    Vous pouvez aussi envoyer un message par l'entremise de Facebook, https://facebook.com/fizzca et cliquez sur envoyer message

     

    FORM

    Vous pouvez aussi remplir le formulaire de contact, dans votre panel → Mon Profil → Formulaires de contact

  • Posts: 543 ✭✭
    Maybe an order address error that comes out sales error. Double check you address, fizz doesn't llike mystype otherwise contact support, Follow thé instructions. Above
  • Posts: 543 ✭✭
    Maybe an address error that comes out sale order error. Double check thé address you enter as a slight typing error could make a huge différence. Otherwise contact customer service at thé instructions above
  • Posts: 22,144 ✭✭
    @Erik: Thank you I did not know
  • Posts: 862 ✭✭
  • Posts: 12,313 ✭✭

    Yikes, that is a lot of days for maintenance.

     

    I wish there was other ways we could order or buy the SIM card.

  • Posts: 12,313 ✭✭

    If your issue has been resolved, please close this post by clicking on the button Make this a best answer. Thanks

This discussion has been closed.