Whizz admin

Réponses

  • Hello @ankit114jha. Sorry for the situation. While I tried to verify your account I noticed that you did not confirm your email address to be able to login into your Fizz account. For this issue I suggest that you open any browser and enter 192.168.0.1 on the link bar (while being connected to the Wi-Fi). This should…
  • Hello @benisom, After verifying your account I noticed you ordered the sim card 3 days ago. Please keep in mid that the delivery can take up to 5 working days. As for your question regarding how you can follow your shipment, as of right now there is no tracking number where you can follow the package. The sim card is being…
  • Hello @Franky80 Normally, data is received by the first (oldest) activated plan, however when having multiple mobile plans, it is easier to transfer the data using the phone number, so it goes directly to the desired plan. Instead of entering the email address, enter the phone number.⚡️📞 More details regarding data gifting…
  • Bonjour @Carmen S. #38039 J'espère que vous avez reçu la réponse à votre question. Nous allons fermer cette discussion mais si vous avez des questions, je vous invite à nos écrire en privé, il nous fera plaisir de vous assister. Vous pouvez nous contacter par clavardage ou en privé via nos réseaux sociaux, vous trouvez des…
    dans Voyage à Cuba Commentaire de Whizz 3 mai
  • Bonjour @Biroune Nous allons fermer cette discussion car vous avez reçu la réponse pour votre question. Excellent travail @FizzyFizz JQMPM, @Jess_i88b6, @Pascal ! Merci de vos efforts. Passez une bonne journée! – Olivia, Modérateur Communauté
    dans Le contrat commence quand? Commentaire de Whizz 3 mai
  • Bonjour @fann003 Je suis désolée de voir que vous avez rencontré cette situation. Je vous informe que je viens d'assigner un billet à notre équipe technique afin de faire les vérifications nécessaires ,car j'ai constaté que le transfert est bloqué. Ils vont tout vérifier pour vous et une fois que nous aurons leur réponse…
  • Bonjour @chargris , Nous sommes navrés de la situation. Nous allons fermer cette discussion mais si la situation persiste, je vous invite à nos écrire en privé, il nous fera plaisir de vous assister. Vous pouvez nous contacter par clavardage ou en privé via nos réseaux sociaux, vous trouvez des détails ici : . Merci à vous…
  • Bonjour @LeandreT Nous sommes désolés de la situation rencontrée avec la session de clavardage, toutefois je vous assure que dans tel cas vous pouvez nous contacter par Messenger ou Whatsapp. Voici une fiche d'aide utile : Je viens de vérifier le compte et je constate que vous avez activé votre forfait le 1/05. Nous nous…
  • Bonjour Michael P. 116 Je vous remercie de votre message. Je vous propose de vous connecter à l'application WiFi Fizz et d'effectuer une analyse afin de voir s'il y a un souci avec un des appareils. L'analyse va vous indiquer également les manipulations à faire. Si cela ne vous aide pas, je vous invite par clavardage afin…
    dans fluctuation sur le WIFI Commentaire de Whizz 3 mai
  • Hello @almalexiel , I am really sorry for the situation encountered. Following my verification into your account, you already discussed with one of my colleagues from Customer Support in order to schedule an appointment with one of our technician's regarding the issue encountered. Once the appointment will be planned, you…
  • Hello @fhansen , Sorry to hear about the issue. That was an automated message , as you receive it even if you were home but the technician did not come to deliver the modem. I saw that you managed to reach our colleagues on Live chat in the meantime and you rescheduled your appointment as shown here : Have a good one,…
  • Hello @BobM , Sorry to hear about the issue. Please reach us in private with the following details : - your exact location ( postal code included ) - the phone model that you are using - the time-frame of when you tried to make the calls ( three examples will be needed ) - the network on which you are connected I invite…
    dans local 311 service winnipeg Commentaire de Whizz 3 mai
  • Hello anmoliqbal , Sorry to hear about the issue. I verified your Fizz account and it appears that both transfers have been fully completed and the plans have been activated. Be sure that you reboot your phones in this case, so the network settings can be properly activated on the devices. Test the line once again using…
  • Hello Wasabi , Sorry to hear about the issue. I verified your modem`s signals and I don`t see anything wrong ( there were a few fluctuations a few days ago but everything appears to have been remedied ). In this case ,the first step in resolving any Wi-Fi-related difficulties is to perform a network diagnostic at home. If…
  • Hello everyone, We have been doing some modifications on how the chat works , and for the moment, it`s just possible to keep coming back to the same chat that you opened recently. You can continue the conversation on the same chat, even if you have other questions, as someone should reply back as soon as possible. So…
    dans closing chat session Commentaire de Whizz 3 mai
  • Hello lkreglewsk, Sorry to hear about the issue! Try to use different browsers via Incognito mode or delete the cache and cookies from your current browser. If you are still having issues, I invite you to reach us on private with a screenshot of you being logged to your account while on the contact us page : so we can look…
    dans chat doesn't work Commentaire de Whizz 3 mai
  • Bonjour@Roseau, Je vous remercie de nous avoir contactés. Tout d'abord je vous invite à effectuer un redémarrage de votre modem. Aussi, je vous prie de désactiver le VPN et de ressayer. Je vous suggère de vous connecter à partir d'un autre navigateur ou mode privé. Passez une merveilleuse journée ! -Anca, Modératrice…
  • Bonjour@ChUcKy, Tout d'abord je vous informe que lors de la modification de votre forfait les changements seront en vigueur à partir de votre cycle de paiement. Il faudra soumettre une demande de modification de votre forfait pour l'ajout de votre messagerie vocale, je suis désolée de vous informer que nous n'avons pas la…
    dans Pas accès au Chat Fizz Commentaire de Whizz 2 mai
  • Hello @kaitokun , As @elena code xzi4t stated there is no app for the forum - what you were prompted to install was a shortcut to the Fizz website that makes accessing the account a bit more easy. Basically these are the apps that Fizz has : Have a good one, -Raul, Community Moderator
  • Hello @Mesh24 , Sorry to hear about the issue! In this case, I can only advise you to contact Google Support : as they should be the one that can help solve the situation further. Your understanding is appreciated! Have a good one, -Raul, Community Moderator
  • Hello @othatbooty , Sorry to hear about the issue! I verified your account and the plan is in good standing. If the calls are still muffled, be sure to test the Sim card in another compatible phone with Fizz as our other users stated and check if the issue persists. If the issue does persist, reach our contact page for…
    dans Phone call quality Commentaire de Whizz 2 mai