Réponses
-
Merci à tous pour vos réponses... c’est très apprécié.
-
Live in Laval H7K 2R6 area code and still nothing!!!! I think my coax cable is broken. How Dino make a service call?
-
I find it incredible that we are not even able to know if someone is working in our sector or if our sector is even problematic. What if it’s only me? Other internet users around me that have Vidéotron as a provider (Helix) are fully functional. Frustrating not being able to talk to someone from Fizz or Vidéotron….it’s…
-
Ok merci Jessy! Je n’ai pas de routeur mais je pourrait changer la vitesse et essayer ça avant! Je peux le changer à partir de mon compte et il n’y aura pas de changements à la facturation pendant un cycle (cycle = 30 jours right?)
-
Allo verifié mon site et indique toujours cancellé. Je veux reprendre mon rendez-vous mais pas capable via mon compte!!!! On va attendre demain pour voir ce qui va se passer. A suivre…
-
Mmmm…donc je dois attendre 24 heures à partir de demain soir 20h avant de pouvoir reprendre un rdv donc pas accès avant mardi 20h ?
-
Yes thanks for confirming. I just want to make sure that the cable install be done correctly and I don’t think that doing so in the winter is the best moment to do so. thanks again