Réponses
-
Finalement, j'ai eu la chance de parler avec quelqu'un avec le clavardage. J'ai du ressayer à plusieurs reprises pour avoir quelqu'un. Le changement de SIM a été et tout fonctionne. On peut fermer le billet. Merci.
-
@Dapfizzer Bonjour, C'est ce que j'essaie de faire depuis plusieurs jours. J'ai encore essayé aujourd'hui et j'ai ce message d'erreur: Après plusieurs heures d'attente, aucun agent se connecte.
-
Hi. Here is my referral code: YXMUZ First month with Fizz mobile. Never had data before. Thank you
-
Bonjour, Vous pouvez acheter une carte SIM Fizz avec le nombre de GB que vous avez besoin. Le maximum disponible sur le site en ce moment est de 20GB pour 56$/mois. Vous pouvez annuler en tout temps et y aller au mois le mois. Assurer vous d'enlever l'option téléphone minutes et texto pour avoir ce prix. Bonne journée
-
After hard resetting my modem, this is the answer that I get from the chat: "I understand, thank you for the details provided, I verified once again in my tools and it seems you are still affected by the work that is carried in your area. I cannot provide a time frame of when it is done since another department takes care…
-
It's been two days without the internet. Why aren't we notified of any maintenance work before you actually start the maintenance? Also, do we have an estimated time of resolution for the maintenance?
-
I am currently chatting with the Fizz Chat bubble and they said the opposite. Message from the Fizz team member: I have verified in my tools and your modem shows as partially online, the signals are not so good. However, there is no work carried out in your area affecting the services. Can you please unplug the modem from…
-
Calling from Montreal to Toronto is considered as a long distance. If you have a Canadian plan, you will NOT pay any extra overages even if you hear the trailer message saying that you will pay long distance charges. In order to remove this trailer message, add " + 1 " before the 10 digit phone number you are dialing. Have…