How are you going to credit us for what is turning out to be a whole day outage?
Meilleure réponse
-
moi je m'en fou de me faire dédommager ou des 2 outages en 2 semaines tant que c'est pour la bonne cause et que ca leur fasse réaliser et corriger leur failles dans les plus bref délais. j'ai été satisfait pendant le beta et je me dis qu'ils ont mal calculer la demande. par contre si ca s'améliore pas c'est une autre histoire.9
Réponses
-
pour être crédité il faudrait au moins 48 heures de outage et c'est le prorata du nombre de jour
le tout est écris sur le contrat que tu reçois lorsque tu t'abonne11 -
I'm sure they won't. We got the same problem last friday and they gave us nothing. If you read contract agreement they don't have to. Contract is saying the outage should be 48 consecutively hours and you should ask for compensation.
10 -
J'ai pas recu de contrat et s'il n'y a pas de credti, je ferai une plainte a la CRTC avec ce lien
https://crtc.gc.ca/eng/phone/plaint.htm11 -
Ton contrat (entente de service) est disponible dans le menu pour gérer ton forfait.
Your contract is available in the menu when you are going to manage your plan.
11 -
The contract is one thing, customer satisfaction is another. One outage is well possible but two in 8 days is brutal. I mean they are out of beta and they have adds all over the place in montreal promoting fizz. How can you possibly have this with this mediocre service.12
-
Ton contrat tu L'as reçu en même temps que ce courriel.
Votre forfait Fizz est prêt!12 -
I know it's really annoying but there is anything we can do. I seen they told they were charging less because of possible problems. If I have known it was about outages of this nature, I would have stayed with my last company.
I promess myself to give them a chance and to stay until the end of the month. Thereafter I'll evaluate if I stay with them or not.
12 -
they probably wont9
-
Does your phone also display "No service"? Just want to know if I have accidentaly ben unsubscribed seeing how lucky I am.11
-
Look at this answer
"pour être crédité il faudrait au moins 48 heures de outage et c'est le prorata du nombre de jour
le tout est écris sur le contrat que tu reçois lorsque tu t'abonne"
You are going to tell that this person doesn't work at fizz aka videotron?
I mean seriously.11 -
I had "No service" before. Now I have service but can't make any calls. Woohoo great service.
Thank god for internet and facetime/imessage11 -
Still no service here and LTE showing up if I restart the phone for around 2 secs then vanishes away, weird.11
-
ya it dies here also, 10am to 7pm and counting. Come on fizz let's get to 48 hours for credit (running joke)11
-
Dans les termes et condition, il est stipulé que nous devons avoir plus de 48h de panne consecutive afin d'être dédommagé au prorata. En revanche, une compagnie qui se cherche des client ne devrait pas être forcé de dédommager ses clients parce qu'ils en sont obligé mais pour démontré qu'il se soucis d'eux11