Comments
-
I haven't seen the chat bubble in months.
-
I do receive regular SMS from people. But no SMS for voicemail.
-
How did you sign up for home internet?
-
Reboot your phone, check for OS updates. Contact Customer Service if it's still not fixed.
-
Chat bubble never shows up for me. Even when disabling ad blocker. For this reason Facebook messenger takes #1
-
Working in Ottawa Speedtest 75 down 19 up
-
LTE has been down for everyone(I think?) since December 8th. Rumors say it should be fixed sometime this week.
-
How are you accessing your voicemail?
-
This is funny
-
They shipped mine with purolator in like 3 business days
-
Google messages is the default messenger app of the Google Pixel 3. It's already the one I'm using.
-
@Vincent F c'est normal, le problème de LTE devrait être réglé la semaine prochaine. Je n'ai pas de LTE depuis vendredi.
-
E S. check M T. message
-
Right now just check your voicemail every time you miss a call
-
APN is fine I changed it this weekend to fix my data not working. Phone is a Pixel 3
-
There is a message on the contact page https://fizz.ca/en/contact-us If the chat bubble still does not appear, it means there is a number of sessions waiting for us beyond our processing capacity, please leave us a message on Facebook Messenger or on Twitter private.
-
The bubble thing doesn't show. I tried contacting fizz on Facebook and got this automatic reply: Certain Fizz members experienced instabilities with their mobile services yesterday, December 7th 2018. To see the evolution of the situation:https://fizz.ca/en/faq/network-status. I guess Fizz has not been on Facebook since…
-
J'essaie de trouver si la CRTC à une loi a ce sujet. En tant que consommateurs nous sommes surement protégés?
-
Puisque que tu es encore au mois d'octobre, je veux te prevenir qu'il aura deux pannes en décembre. Je te tien au courant si jamais il a d'autres pannes dans le futur.
-
@mariem A. Mes forfaits>Gérer mon forfait>Désabonnement
-
On est chanceux s'ils repondent a une de tes 6 questions. Je crois qu'ils vont seulement changer le satut a "probleme résolu, sorry..."
-
Blackout Fridays
-
Les deux dernier vendredi le service ne fonctionnait pas pour tous les utilisateurs. Vous pouvez voir le statut des pannes sur cette page: https://fizz.ca/fr/faq/statut-reseau . Si tu veux absolument contacter le service a la clientelle, je te conseille facebook ou twitter
-
J'imagine qu'il vont mettre a jour cette page https://fizz.ca/fr/faq/statut-reseau quand le problème sera reglé
-
Le probleme sera reglé le 8 decembre selon leur statut haha
-
Toujours 3G a Ottawa