Réponses
-
If you're experiencing a "No Internet" issue with your Fizz modem, here are some steps you can take to troubleshoot and resolve the problem: Restart Your Modem: Unplug the power cable from your modem, wait for about 10 seconds, and then plug it back in. This allows the modem to reset, which often fixes connectivity issues.…
-
It's possible that the problem is with the SIM card, but there are several other potential issues that could be causing the problem. Here are a few things you could try to further diagnose and possibly resolve the issue: Try the SIM in another phone: If you have access to another phone, try putting the SIM card in that…
-
Assurez-vous que votre téléphone est connecté à Internet, que ce soit par Wi-Fi ou par données mobiles. Vérifiez que l'application de messagerie que vous utilisez est à jour. Si vous utilisez l'application de messagerie par défaut de Samsung, vous pouvez vérifier les mises à jour dans le Samsung Galaxy Store. Si vous…
-
waw coooooooooooool 🎻🎻
-
Bienvenue @Gabriel L. 60218
-
mon code de référence 39LB8 Bienvenue chez FIZZ.
-
Merci @Jess_i88b6
-
Merci @Sébastien code ZXEL1
-
Bien sûr que vous en avez une