Réponses
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Yep! Along will conference calling, Call waiting and call forwarding (if your plan has minutes).
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La plupart des numéros sont transférables (voir Mike). Vous devrez peut-être déverrouiller votre appareil auprès du fournisseur précédent.
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Hi Sebastien, Did Fizz resolve this issue?
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I came across this on Reddit (https://www.reddit.com/r/FizzMobile/comments/aviiz3/known_issues_with_hitron_coda4680/?utm_source=share&utm_medium=web2x&context=3) "There's no 2.4Ghz antenna on the front of the modem, only 5Ghz, the other 3 sides have both antennas, so one may want to point the rear of the modem/router…
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Now that you have disabled band steering, are all of the devices on the same network? Do they all have good connectivity to the network? Might be interference, you can try changing the channel for that network.
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Hi Free, You may have an old plan price and if you make a change you will get the current price. If you have any discounts these won't be reflected in price you see, they are added after. In the end, if you are paying more for less data it doesn't make sense to give up the plan you have.
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Pouvez-vous vérifier votre adresse - le système est très pointilleux sur les abréviations, etc. https://fizz.ca/fr/faq/que-faire-en-cas-de-probleme-de-paiement
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Vous pouvez voir les rendez-vous disponibles lorsque vous essayez de vous abonner. Je pense qu'en ce moment, c'est trois semaines. Un technicien doit venir avec le modem. https://fizz.ca/fr/faq/comment-m-abonner-a-internet-residentiel-fizz
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This is a good summary https://communaute.fizz.ca/questions/2190677-badges-nivea... There are a few updates you get $2 off internet at level 4.
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Marie-maxime, Voici quelques suggestions d'options https://fizz.ca/fr/faq/votre-reseau-wi-fi-coupe ou https://fizz.ca/fr/faq/comment-installer-mon-modem-wi-fi À partir de la page d’aide traitant de votre enjeu, cliquez sur la bulle de clavardage située dans le coin inférieur droit.
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Hi Axel, You might want to consider changing the channels for the networks as this might be due to interference. Here are some other suggestions from Fizz https://fizz.ca/en/faq/my-wi-fi-network-cutting-how-do-i-fix-it
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Sure, you can activate it on whatever day the appointment is available, but you will pay upfront for the first month as soon as you set that appointment. Welcome to Fizz :)
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Jean Thomas was looking for some https://communaute.fizz.ca/questions/2451654-surplus-donnees-preneur
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I think HABS said it best!
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Hi Youssef, You may have the old rate on your account or another discount (referral bonus) which is why your current price is $32.50. The $2 rebate will apply to the new plan ( while the rebate is valid). $40-$2= $38+tax.
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They say this can take a 2 hours to reconnect, but you should chat with support there is likely a glitch in reactivating your account.
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C'est longue distance. Si vous essayez, vous recevrez un message vous indiquant si vous le pouvez avec votre forfait.
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Lieux a la meilleure réponse - toutes ces questions sont répondues dans la FAQ
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The current plan price you see will be what you paid on your last invoice. The $45.99 is the price of the $40 plan with out any bonus etc. You can see this post - https://communaute.fizz.ca/questions/2451239-changement-forfait-bonus Does that make sense with what you paid? Do you have a number of rebates in your account?
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"Modifier l’adresse d’un rendez-vous est impossible. S’il y a une erreur dans l’adresse où le technicien doit se rendre, vous devrez annuler cette commande et recommencer avec la bonne adresse." FAQ:https://fizz.ca/fr/faq/comment-gerer-le-rendez-vous-avec-un-technicien-mon-adresse-de-service À partir de la page d’aide…
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cette personne a des données à donner https://community.fizz.ca/questions/2451667-anyone-need-500mb-datadans Quelqu'un a un surplus de données? Je serais preneur :) Commentaire de Matthew A. #24717 septembre 2020
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Jean Thomas is looking for some https://communaute.fizz.ca/questions/2451654-surplus-donnees-preneur
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Is it possible he has changed his privacy settings? If they are now incognito they can't receive gifts. Might be good to reach out to support.
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La messagerie vocale est-elle activée sur votre forfait? Cliquez sur gérer mon forfait - Les détails de votre forfait seront répertoriés sous votre numéro de téléphone. "Messagerie vocale"dans La boîte vocale ne fonctionne pas sur mon téléphone. Commentaire de Matthew A. #24717 septembre 2020
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Bonnes suggestions! Je comprends que les options de financement s'ouvriront plus tard.
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entrez ceci: 72 24E Av Sainte-Marthe-Sur-le-Lac, QC, J0N 1P0
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It looks like you are trying to gift data to someone without a data Plan, is that right? If so, they can’t receive data gifts. See https://fizz.ca/en/faq/what-is-data-gifting-and-how-does-it-work
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Here is the updated link for Data sharing on reddit https://www.reddit.com/r/FizzMobile/comments/i7a3du/data_...
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Pourquoi payer moins quand on peut payer plus pour moins!
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It is hard to find the right place to chat! You can also try Facebook: https://www.facebook.com/fizzca/ They are open daily 8-21h. Have you been able to track the package? https://fizz.ca/en/faq/when-will-my-fizz-package-be-delivered You can also buy one at many couche-tards to avoid the delivery issue.…dans ?I would like a refund for the sim card I didn't receive Commentaire de Matthew A. #24717 septembre 2020