Comments
-
https://fizz.ca/en/faq-stabilization-period It doesnt explicitly state what happens if i change my plan DURING the stabilization period.
-
There is no excess fee
-
En général je suis assez satisfait.
-
1. Allez dans l'Aperçu de votre compte 2. Sélectionnez Ajouter un forfait 3. Commandez une nouvelle carte SIM 4. Inscrivez l’adresse de livraison de la carte SIM. C’est l’endroit où nous vous livrerons votre carte SIM. Il peut s’agir ou non de votre adresse à domicile. Veuillez noter que si vous commandez des cartes…
-
1. Go to My Plans in your Fizz account. 2. Scroll to the plan you wish to change. 3. Click on Manage and then Adjust your plan. 4. Use the Plan Wizard to select Canada wide coverage. 5. Click Save Changes. Changes take effect at the start of your next payment cycle.
-
Thanks for the update
-
Check your coverage: https://fizz.ca/en/coverage
-
ok, i thought it was disable due to the stabilization period
-
can i have the link?
-
it has deep scratches and no sim detected on phone
-
Reply to questions
-
https://fizz.ca/en/contact-us
-
Try to post also in Reddit
-
https://fizz.ca/fr/faq/les-modes-de-paiement-acceptes