Comments
-
Done that already.
-
First they opened a ticket for the wrong phone number, so 24 hours later nothing was done on the number that has issues… Then they left for the day and so nothing will be done for another 12 hours. What a joke.
-
Nothing, no.
-
I am under the impression Fizz is stonewalling me and not doing anything to resolve the problem. All they do is telling me "we're working on it" when in fact no one is doing anything at all about it and this is why it has stayed unresolved for 24 hours now. Ridiculous. It's not a major issue, you just need to deal with it…
-
From the FAQ concerning activation: If you selected a new phone number... Your plan will be active in a matter of minutes. Be patient. We’ll send you a text when everything is ready to go. Obviously, something went very wrong in my case. First, I couldn't get a choice of new numbers with my existing address so I had to add…
-
The last time I activated a new number from Fizz, it worked immediately.
-
No, it's not ported. It's a brand new number from Fizz.
-
Je vais essayer de passer par le formulaire. Mais à ce stade j'ai peu d'espoir que ça aboutisse…
-
Go ahead Mlewin
-
Mon nouveau numéro de téléphone que j'ai eu tant de mal à enregistrer hier n'est toujours pas activé… Donc problèmes encore ce matin.
-
Vous êtes loin d'être le seul. Tout est extrêmement lent et c'est tout un exploit pour arriver à compléter certaines opération. Dans mon cas, ça a pris 2h30 juste pour activer une carte SIM et mon nouveau numéro n'est pas encore prêt, une vraie torture.
-
Visiblement, je n'ai pas d'autre choix. Mais je dois partir à l'étranger dans 2 jours et si le problème n'est pas réglé, je serai très mal prise. Quelle étrange façon de fonctionner… Pour tout dire, ça m'a tout l'air d'un faux message d'erreur qui veut simplement dire que le système n'a pas fonctionné pour une raison…
-
Got it done I think.
-
Hi Jess, Here's how it looks in My Rewards. Which of these will work if I change to a new plan? How do I make sure these rebates will work (things to click or what not)?
-
Ne vous abonnez pas sans un code de référence: vous aurez une ristourne de ♥️$75♥️ si vous signez avant le 16 septembre, et de ❣️$50❣️ si vous y allez avant le 30 septembre. Voici le code: 👁️ 4ALCE 👁️ (On bénéficiera tous les deux du même rabais au moment de votre 2e paiement, histoire de fidéliser un peu les nouveaux…
-
If you had the brilliant idea to check this forum before signing on with Fizz, you know about those pesky referral codes. You'll get a 💋$75💋 discount if you sign on before September 16, and 💥$50💥 if you get on board before September 30. We'll both get the discount at the time of your 2nd monthly payment. Feel free to use…
-
Oui, je regarde les messages des usagers de chez ebox sur dslreports.com, tout le monde a eu à peu près une heure d'interruption de service à partir de 9h30 . Mais ce serait bien d'avoir un numéro de téléphone (pas whatsapp!) où on pourrait appeler pour connaître l'état de service quand on n'a aucun internet (comme pour…
-
Hey guys, there is currently a promotion of 💋$75💋 for those who register with a referral code from a friend. You don't have a friend at Fizz? Use my referral code! 4ALCE (register before July 16 to get it, the unused portion of the $75 will go over to your next monthly payment)
-
Il y a une promotion de 💋 $75 💋 pour les codes de référence, si vous vous abonnez entre le 30 juin et le 15 juillet inclusivement. Voici le code : 4ALCE Ciao a tutti!
-
Salut, utilisez mon code de référence, à ce coup-ci c'est $50 de sauvé : 4ALCE
-
Apparemment, on a pas droit d'afficher son code... Contactez-moi sans hésiter alors.
-
Je partage mon code de référence: