Comments
-
Yes the network is currently down.
-
Il n'y a pas beaucoup d'informations pour l'instant: Bonjour IMPORTANT: Nous remarquons actuellement de l’instabilité sur notre réseau, ce qui expliquerait pourquoi certains membres sont incapables d'utiliser leurs services. Nous investiguons afin de déterminer la cause le plus vite possible. Pour suivre l’évolution de la…
-
Une autre panne.... Pour suivre l’évolution de la situation : https://fizz.ca/fr/faq/etat-services
-
It is currently down. Been down most of the day. You can check the status update here: https://fizz.ca/en/faq/status-services
-
The Fizz network is currently down. You can follow the updates at the following link: https://fizz.ca/en/faq/status-services
-
The Fizz network is currently down. You can follow the updates at the following link: https://fizz.ca/en/faq/status-services
-
The Fizz network is currently down. You can follow the updates at the following link: https://fizz.ca/en/faq/status-services
-
The coverage is really good inside the city. Haven't had any issues so far.
-
Not directly with fizz. However you can find third party websites by doing a google serach that will send SMS on your behalf.
-
Si les SMS fonctionnent, mais pas les MMS,le point 4 (Envoyez et recevez une image/photo par texto (MMS)) du guide pour s'assurer que votre service mobile est fonctionnel devrait régler le problème: https://fizz.ca/fr/faq/comment-massurer-que-mon-service-mobile-est-fonctionnel
-
If you go into My Account -> My plans and the select Transactions History, you should be able to see the details of that 47$ and know exactly where it comes from. Hope this helps, Cheers!
-
Le pin pour la boîte vocale vous est envoyée par SMS lors de l'activation de votre compte.
-
Not more than for normal voicemail
-
You can access the Change plan from this link https://zone.fizz.ca/dce/customer-ui-prod/#/account/plan/manage/change/home?productId=1
-
It is too late, you will need to get a new sim card.
-
You can cancel at any time.