Comments
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Vous pourriez avoir de la chance de poster dans le groupe Facebook ou sur Reddit.
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Avez-vous pu résoudre ce problème? Juste pour votre information, j'ai pu acheter un addon tout à l'heure sans problème, alors peut-être que cela fonctionnera aussi pour vous maintenant.
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Bug visuel connu, ils y travaillent.
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As others have said, you can. You can further choose to keep both lines on your own account, or start a separate one for your son.
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There is a maximum limit to how many cards you can have. Not sure how your first card hit you with that message, but support can reset the limit for you
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Il y a un nombre limité que vous pouvez avoir. Vous devez contacter le support.
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I too spoke with support yesterday (as yesterday was my billing date) and they confirmed it was a visual bug only and I was indeed charged my "old price" and not the higher one I saw on the webpage
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As others have said, support is the way to go. This seems odd but perhaps it's related to the bugs they have been experiencing lately.
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Est-il possible que vous ayez utilisé une grande quantité au cours des deux derniers jours? Je trouve parfois que le suivi du site Web n'est pas à jour et je le rattrape parfois en le faisant paraître plus grand.
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This may seem like a simple answer, but are you sure you’ve chosen your plan on the card and have been charged for it (indicating the plan is active)? I ordered a blank SIM card for 10 dollars originally and it wasn’t until my plan was processed and charged to my credit card did it begin to work in my phone.
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Si vous avez ajouté des textes illimités à votre plan, alors oui, ils le sont.
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I imagine you would have to block the numbers individually. On my phone I can block each number by going into my “Recent” menu and clicking on the number and hitting “Block this caller”. Not sure if it would work the same on your specific phone but give it a try.
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Parfois, il est utile d'essayer un autre navigateur Web.
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Oui, tant que vous l'avez ajouté à votre plan, vous pouvez envoyer et recevoir autant de fois que vous le souhaitez.
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vous ne recevrez pas non plus le crédit jusqu'à apres la 2ème mois
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Confirmé par le support comme étant un bug visuel avec le système sur lequel ils travaillent.
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Comme mentionné, vous avez posté sur les forums en anglais. pour votre question, les plans Fizz sont prépayés, vous devez donc apporter des modifications à votre plan / annulations 48 heures avant la date de votre prochaine facture.
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Confirmed by support this morning to be a system bug. They are working on it.
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Not a problem for me when I set it up. Make sure they are on the same wifi network.
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Merci d'avoir partagé. Le soutien m'a également été confirmé ce matin
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Merci pour votre sacrifice lol
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Parlé pour soutenir ce matin et ils ont confirmé
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Fizz est une entreprise en ligne. Si vous n'aimez pas leur soutien, peut-être qu'une entreprise différente avec un soutien plus traditionnel serait mieux pour vous
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My Profile -> scroll to the bottom -> click Privacy and then set to Full Experience
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Agreed. If you can't see the chat bubble, try a different web browser.
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Not currently. This is probably my number one issue with Fizz right now as for me this is such a crucial feature.
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Live in Ottawa and I got 2: 1 around 2:00PM saying it was the Quebec test alert, then another at 2:55PM saying it was the Ontario alert.
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The technician will delivery the modem once you have booked an appointment and he arrives to set it up
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Très généreux!
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As others have said, make sure you are actually hitting the “reveal” button to show it as it won’t be visible by just loading the page.