Comments
-
Looks so interesting!
-
Bonjour j'avais le 60mbs et j'ai descendu a 30mbs apres 1 mois. Ca depend beaucoup de l'utilisation mais pour ma part on a genetalement 2 cellulaire et netflix sur le wifi et ca fonctionne tres bien! J'espere que ca aide.
-
In your profile you have an ootion that says moving and you can follow the steps.
-
Bonjour oui en mettant le 1 le message ne va plus apparaitre puisque cest Quebec au complet.
-
Si c'est le cas essayez se contacter le support de 8am a 9pm pour de l'aide.
-
Bonjour Mohamed, si c'est le cas essayez de redemarrer le modem il se peut que la connection n'est pas encore bonne. En redemarrant ca pourrait fixer
-
Here you got a kudo!
-
Good question, i think no one knows
-
My profile, fizz account then you'll have the option referral bonus
-
Les badges sont des recompenses et ils viennent avec des points
-
Ca commence a partir de la date d'activation.
-
Il faut contacter le support pour demander un remboursement
-
Il faudrait contacter le support pour assistance
-
Ouais ca doit pas etre facile d'avoir ca vraiment.
-
You can find some at best buy or costco for not to pricey. Most places sell unlocked phones now.
-
Try reaching out to support to see if they can resolve your problem.
-
Get in touch with support for them to help you.
-
Yes your data stays even when you change plan
-
Non une fois le code rentre et que vous avez eu le message de confirmation. Il n'y a rien a faire le rabais sera appliqué apres le 2e paiement mensuel.
-
Contactez le support par clavardage et ils pourront vous aider.
-
Il y a des retards chez poste canada. Normalement le credit se fait quand ils recoivent le modem
-
Try contacting Fizz support
-
If you have this issue contact support for them to fix it
-
Get in touch with support via chat for help on this.
-
I dont think so i believe its in Montreal you can find them
-
No every fizz plan are unlimited
-
Yes you're right the usused data is being transfered for the next 90 days if you dont use it
-
It should work if all your info are correct try contacting support for help
-
Hi it has to be a Fizz Sim card for it to work
-
Hi Sharjeel, with Fizz you get the following. 1. You get to choose a plan whether mobile or internet that fits your need 2. You are not tide up to a contract meaning that you can cancel your plan anytime you want. 3. The fees are pretty low compared to other suppliers. 4. You receive a 25$ (sometimes 35$ if there's a…