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Referral code is apply on the 3rd bill. In resume: If you refer someone they need to complet 2 month before you get your bonus on the 3rd bill. If you get referred you have to stay 2 month to get your bonus on the 3rd bill. About the appointement date, I recommend you to contact them by Live Chat or Messenger. See…
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Tu peux avoir une comparaison des spec ici: En gros ça dépend de ton "use case", si tu trippe photo regarde la section sur les caméras, si tu trippe gaming regarde au niveau de la RAM et des processeur, la taille de l'écran est parfois importante pour le monde qui regarde beaucoup de vidéo et qui veulent un plus gros…
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Of what I found: Source:
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Same here, I use to play a lot on it with my old iPhone 4S, released in 2012, it win a BAFTA Award! I wasn't even aware that BAFTA had video game award.
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I know it's an old game, but I really enjoy Cut the Rope by ZeptoLab. It's a good puzzle game if you like this kind of game.
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Are you talking about upload or download? claudine101 said « We currrently have 10 mbps upload speed. » 30 Mbps for upload is a lot for most people. If you talk about download speed, 30 Mbps is the bare minimum for 2 personne in my opinion.
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Selon ce fil Le bonus devrait s'appliquer après que les 2 individus (vous et votre référé) ait complété 2 cycle de paiement complet. Le 3e paiement devrait recevoir le bonus. Si ces délai sont dépassé, il est suggéré de contacter le service client directement via le chat ou Messenger.
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Don't talk about tunnel in Quebec City, you will start a war :P. The biggest impact of COVID to me it's being inside my apartment all day long. I work remotely as software developer so the impact isn't as bad financially but mentally it could be better. Also I considered myself lucky since I have no relative affected by…
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Someone report this morning that the English version for the chat have some bug, try to switch in french and your should see the chat bubble working. And yes they will still be able to help you in English.
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Should work normally as this old question was answered: You can try to contact Fizz with the Chat Support, go to this FAQ https://fizz.ca/en/faq/partner-networks be sure to be logged in your account and click the Help bubble:
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As say in the FAQ « Battery life will vary based upon prior usage. Preloved phones have not been repaired, remanufactured, or refurbished by the original manufacturers. » https://fizz.ca/en/faq/whats-preloved-phone It also depends of how you use it, but you could try to find more review about the battery life of the iPhone…
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Have you try to follow theses step to get your tracking number?
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Complétez le formulaire pour l'abbonnement, si vous avez l'option il sera indiqué durant le processus. Mais selon cette FAQ: https://fizz.ca/fr/faq/la-difference-entre-les-adresses-de-domicile-de-facturation-et-de-livraison Ça devrait être possible
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Contactez le service client pour vous assurez avec eux du problème et de ne pas être pénalisé par ce problème si ça vient de eux. Assurez-vous aussi de ne pas avoir d'ad blocker d'activé, ça peu causer des problèmes parfois. Essayez aussi depuis un navigateur en mode Incognito, j'ai eu quelque problème quand je me suis…
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Concernant la facturation, je vous encouragerais plus à les contacter par chat: https://fizz.ca/fr/nous-contacter. Allez par exemple à cette FAQ: https://fizz.ca/fr/faq/resiliation Puis cliquez sur la bulle d'aide en bas à droite, vous aurez différentes options pour les contacter.
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De base, le forfait de votre fils inclus-t-il des données? Selon la FAQ de Fizz vous ne pouvez pas donner de données à « un membre Fizz qui a un forfait sans données » Sinon contactez les via le support chat, allez sur cette FAQ: https://fizz.ca/fr/faq/les/donnees-a-donner-cest-quoi-et-comment-ca-marche, assurez-vous…
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Ottawa is include in the "Quebec" area, so Videotron tower are there. If you want to use your phone in Toronto, you need a "Canada" coverage since you'll use partner Tower for network transmission not Videotron. If you move permanently to Toronto and use your mobile service primarily on partner networks for 3 consecutive…
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I heard they have some issues, if you gave them today, maybe wait 1-2 days and contact support by chat if the problem still here.
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Follow the processus to buy a SIM card, If they have a specific place to enter the delivery address in the form, they will tell your if they can or not. But I don't think they will, best alternative could be to buy your SIM Card at a "Couche-Tard" or maybe they sell them to at the airport.
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Contact support, normally with Canada Post it should take like 2 days for delivery. Maybe a problem occur with Canada Post.
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Are you newly member? sometime you just have to wait 1 or 2 day. Of what I understand, your SIM card works as expected? Give them 1-2 day, else contact them from the chat.
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By paying your bills, referencing some friend and interacting on the forum with the community.
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Of what I understand, you must give it to someone using the referral code, mine is AM792 for example (don't give it to me I don't need more data at the moment). It's my second day with Fizz so I may have it wrong.
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What a story! But not unexpected, their website isn't very well optimized and have a lot of bugs.
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Works for me: Try via Messenger: https://www.messenger.com/t/178671719589944/
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Tes téléphones sont ceux acheter chez Fizz (je suppose car le mien n'est pas présent après mon transfère). Donc si ton nouveau téléphone a été acheté chez Fizz et n'est pas présent dans la liste, laisse quelques jours ou communique avec le support via une page de la FAQ tel que celle ci…
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You should contact support service about that, try to go on this FAQ https://fizz.ca/en/faq/phishing-and-spam and click on the bubble to chat with Fizz. Be sure to be logged to your account and disable ads blocker.
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Il est possible d'avoir plusieurs service mobile sur un même compte et de permettre à des personnes tierce d'accéder à ces services mobile spécifique (par exemple le service mobile pour un adolescent qui serait sur le compte d'un parent).
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Vous devez avoir votre téléphone fonctionnel avec votre fournisseur actuel Vous commandez votre carte Vous la recevez Vous activez votre carte SIM et suivez les indications pour le transfert de numéro de téléphone En gros vous allez recevoir un texto sur votre téléphone possèdant la carte SIM de votre fournisseur actuel,…