Justin ✭✭

Comments

  • Hi, How long was the call? What phone are you using? Depending of your answer we might help you! But, did you check your call history with all kind of filter? And I suggest to check with the phone manufacturer if there is a problem with your phone or if there is a way to see your call history! Good luck!
  • Hi @Naomi A. #3124 , @Whizz said that this situation is already in their tech department so I hope they can fix it soon. Are you able to send sms and make calls? Did you receive an SMS from your old provider to make the transfer to Fizz? Why I’m asking that is because you can lose your phone number. Let us know what happen…
  • Salut @EdmTrance , En effet, les prix de Fizz varient beaucoup depuis quelques temps. Peut-être pour du Marketing, je trouve dommage tous ces changements sans annonces ou préavis! Cet hiver, avec les 5x1Go en cadeau beaucoup ont downgradé leur forfait, pour écouler les 5x1Go, et se sont fait damner le pion pour revenir à…
  • @Whizz is it up to date on fizz website?
  • Bonjour, comme @idéfizz l'a bien mentionné, essayer de contacter le support de Fizz. Allez vérifier le lien mis dans sa réponse pour voir vos rendez-vous. Il arrive que la demande fasse déborder l'horaire des installateurs et que des clients, bien que ce soit malheureux, en soit victime. Avec le support vous serez en…
  • @idéfizz For me I’m alway on mobile device. Ipad 4 and IPhone 6S. Both with safari! so I use Messenger to contact Fizz cause I don’t see the chat bubble on both of my devices!
  • Hi @Zenthar , Good news that everything work. when you connect your modem, sometime, you have to wait before everything works fine. Maybye that’s what happen!
  • Bonjour, En effet, contacter votre ancien fournisseur pour avoir votre code de déverrouillage. Ceci est une opération gratuite. Cependant, si votre téléphone est blackliste vous devrez contacter Apple pour prouver l’achat et cela peut être laborieux par moment. Bonne chance!
  • Bonsoir @Alex M. #38959 , Est-ce que vous avez pu régler votre problème? Si oui dites-nous comment vous avez fait car cela sera certainement utile pour d’autres! Bonne journée!
  • @idéfizz à ma connaissance, cela ne compte pas dans les minutes de votre forfaits. @Gallina je vois suggère une application VoIP si vous avez à faire des appels fréquents vers l’international. Vous pouvez acheter un ajout, mais sachez que celui-ci expire après le cycle de facturation suivant l’achat! Bonne chance
  • Bonjour, Pour les textos international vous devez avoir textos illimités dans votre forfait et si vous êtes dans votre zone de couverture, ceux-ci ne seront pas facturés. Bonne chance!
  • As others say, I contact Them via Messenger and wait. Honestly, I never been able to see the chat. It could be interesting to add an email address to contact Fizz in case we are not able to join them via their apps! By the way, if you have the answer to your question, could you please give us the way to change it? it will…
  • Hi @computergirl , Was it helpful? don’t forget to close that question! Have a nice day!
  • Hi @SimonB , Was it helpful? don’t forget to close that question! Have a nice day!
  • Hi , This is a low budget phone, but a good one. I think for first phone or a phone with simply use, you don’t have to paid as much as an iPhone. Good reflexion
  • Hi, As a low cost the goal of Fizz is to offer a low individual plan for mobile and internet. This is why you can’t have reductions if you have internet and mobile plan in the same account. This is the same with family plan. But it could be interesting to know what fizz think about that! Good luck!
  • Bonjour Stéphanie, Je veux juste bien comprendre. le cadeau de 25$ n’est pas transférable, car il s’applique automatiquement sur votre facture. S’il est encore actif dans votre compte, veuillez contacter le support pour corriger cela. Donc le cadeau suite à un référencement ne peut expirer étant donné qu’il s’applique par…
    in Cadeau 25$? Comment by Justin March 2021
  • Bonsoir @Ariane C. #28862 , Comme @jeff3000 l'a mentionné si vous avez changé votre vitesse avant la fin de votre cycle, celui-ci s'activera au prochain cycle de facturation. Sinon, faites des tests avec un fils ethernet et en Wifi avec un site comme : https://www.speedtest.net/fr De plus, vous pourriez essayer ceci :…
  • @Jérôme K. , En as-tu parlé au support de Fizz? si tu as tout fait ce que tu as reçu comme indications et que rien ne fonctionne je crois que le support sera ta dernière option. Bonne chance
  • Bonsoir @Alex M. #38959 , Est-ce que tu as suivi les étapes de ce post :https://fizz.ca/fr/faq/comment-recuperer-mon-mot-de-passe-wi-fi Sinon, je te diras que si rien ne fonctionne tu devras contacter le support de Fizz. bonne chance
  • @Gallina , Si vous voulez une autre bonne application pour appeler gratuitement : Textnow. Vous vous créer une compte et cette application fonctionne avec votre wifi ou data. Bonne chance
  • Yeah, for now, you have points every time you post an answer and when you've been choose the best answer. there is no more points when you post a question and when you answer under 5 minutes. Thats all for now!
  • Hi, You can read that : https://fizz.ca/en/faq/how-do-i-add-plan-to-my-account I'm sure you will have your answers. Good luck
  • Hi, Contact ASAP Fizz support. Make sure you have the number of your transaction. https://fizz.ca/en/contact-us
  • Hi @computergirl , That's correct. If you are not in the coverage area you won't be able to subscribe to Fizz. In fact you will be able and use the service on Fizz EXT and after 3 months you will be disconnect because you can't be more than 3 months on Fizz EXT signal. Good Luck
  • Hi @SimonB , you will need an adapter because, with what I've found, Fizz modem doesn't act as an ATA. Good Luck
  • Hi @SimonB , I take a look with that kind of question and I'm not sure that Fizz modem act as an ATA. you can read that post : https://forum.fizz.ca/en/discussion/2498960/fizz-modem-appears-stopped-processing-signals-ata-voip-phone-line-stopped-working For now, Fizz only have internet and mobile plan. I hope that answer…
  • Hi, Yes a like is like a kudos but as Lieux said, there is no point when you drop a like.
  • Hi Patrick, Technicly and due to the Covid-19, the technician, as Vanigh said, will verify the cables from the outside. If everything is ok, you will have to connect the modem by yourself. Source : https://fizz.ca/en/faq/how-do-i-manage-appointment-technician-visit-my-service-address
  • Bonjour @Steve H. #108 , Oui vous pouvez acheter le téléphone sans forfait. Une fois que vous l'aurez vous aurez simplement à y insérer la carte SIM et le tour est joué. Vous avez la possibilité de la financer via Paybright si vous le désirez. De plus, voici la procédure pour payer avec Paybright :…