Comments
-
I have the same issue but when i ask to send the code again on my browser, it seems to come through
-
It's also probably best to change your plan sooner rather than later once the intro prices are gone it won't be possible to add options for cheap.
-
Ma copine n'est pas capable d'envoyer de photos non plus. Ça ne fonctionnait pas lors de notre activation à la mi novembre.Ensuite oui mais avec 24h de délais dans la livraison et ensuite tout était OK jusqu'au début de cette semaine lorsque le LTE est revenu. Depuis c'est impossible d'en envoyer
-
I'm using the google messages and have been for a few months so that wouldn't be the issue. I removed APN, rebooted, entered apn, rebooted but no go still
-
MMS was working on my Android phone but since yesterday people don't receive the pictures I send but I can receive them. A few weeks ago I had a 24hr delay for ppl to receive what I had sent so I will see if it's still the case.
-
Same. Some days it works, others it doesn't
-
Fizz is just starting but is here to stay I would not worry about it!
-
Le menu pourrait varier selon ton appareil mais une petit recherche Google donne quelques exemples. : https://www.helpforsmartphone.com/public/en/blackberry/bold-9700/6-0/guides/22/Set-up-Internet-BlackBerry-Bold-9700
-
Je n'ai pas eu de problème de ce genre depuis la semaine dernière. As-tu redémarré ton appareil depuis?
-
J'ai eu quelques difficultés ce matin en Outaouais mais tout semble bon maintenant
-
Android? Vérifie les settings du APN. Iphone, vas voir dans les mises-à-jour pour un carrier update peut-être
-
Je n'ai pas eu de problème de la journée! Yess!
-
Yes it'll work. Might even work better than it does here!
-
they are aware of the call drop and are working on fix as we speak. LTE will be back early next week from what I gather
-
Merci de nous avoir avisé que vous êtes au courant. On souhaite que le tout soit rétabli sous peu
-
same here!
-
you must have unlocked a new perk!
-
Finalement j'ai le même problème!
-
Je viens d'avoir le même problème. C'est de la merde!
-
strange issue. I don't seem to have it though....yet
-
Should be available sometime next week if all goes well
-
Happy to see customer service takes the time to read the questions!
-
Je n'ai pas eu de problème de ce genre à date et je ne veux surtout pas être victime de ce bug!
-
I very much doubt there will be any compensation. Although saying the "final" service was going live on Dec. 19 made it seems like it should be 100% it's definitely not the case.
-
Did you try to shut down your phone. insert sim and then power it on? Not quite sure what the issue would be.
-
Not that I'm aware of
-
Je peux bien vivre avec le 3G un peu mais c'était le manque de communication qui tue!
-
Merci pour les infos!
-
Malheureusement non. Par contre ce serait bien si on avait un petit bonus de data ou autre comme compensation!
-
Is your phone up to date? In general- software updates? Did you accept the carrier settings update?