Comments
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Sorry I don’t have some left
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I don’t think so
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Reset your modem
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Try on an other device
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Just keep your number active
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You will have more points because you will pay more
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C’est de la fraude
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Vous allez tout garder sur votre téléphone ne vous inquiétez pas
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Auriez-vous un iPhone 7 j’en ai un et le micro est brisé donc je ne peux pas appeler et répondre. Si ce n’ai pas le cas essayez sur un autre appareil
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Est-ce que vous avez eu des pannes d’électricité en même temps et rallumez et éteignez votre internet
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Merci mille fois j’en aurais besoin.
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Vous ne serez pas pas facturé ne vous inquiétez pas
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Moi je l’ai prendrais bien s’il vous plaît Merci d’avance
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Regarder les voyants lumineux sur votre modem et essayer d’éteindre et rallumer votre modem
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I have 3573 points
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I am level 2 so I can’t?
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1 plan for one account
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The offer you had before is maybe not available anymore
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I think the only way is to contact fizz support
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Mike gived I nice answer
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Restart your modem and if it doesn’t work contact fizz support
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Use a local sim card
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Can you say why?
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If you connect your device to the wifi with a cable
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Try your SIM card on another phone and if it doesn’t work buy another sim
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Try your SIM card on another phone and contact fizz support
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Try to restart your modem. If it does anything it probably means that you are in a zone of poor wifi. Also try on another phone.
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Sorry I don’t know how to help you
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Sorry I really don’t know